Sunday, May 1, 2011


Mega hea, vapustav, super need olid vaid mõned emotsioonid, mis mind vallutasid pelae balleti galat. Ma saan ainult unistada, et ma ka üks päev tantsik nii hästi. Tundub, et mul löheks veel 40 aastat ja ma ei saavutaks ka siis sellist osavust. Rääkimata veel koreograafiast, mis ületas kõik piirid, täielik nauding oli vaadata midagi nii head ja ma lihtsalt pean minema nüüd Casanovat vaatama, sest see katkend, mis seal näidati oli liiga hea, et seda maha magada.
Kui üldse midagi kiruda, siis vb valgustus, tantsu tunneli ajal valgustus vilkus enamiku ajast, nii et pool tantsu jäi nägemata, kuid samas see teine pool mida nägin oli võimas ja väga hea koreograafiaga.
Esinemine seal läks minu meelest üllatavalt hästi kui vaadata tingimusi, mis meile tagati esinemiseks. Kuid me esinesime lühikeste pükste ja topiga, nii et nüüd ma olen siis viimased päevad haige olnud, kuid see on andnud mulle võimaluse puhata, vaadata kõvasti telekat, küpsetada 2 kooki, lugeda kvantarvutitest jm huvitavat.
Seik täna hommikust:
Astusin tuppa ja nägin teda, ta oli minu poole seljaga ja ründas mu akent, mind tabas kohutav õud, nii siis ma otsustasin haarata midagi, et tast vabaneda. Avan ette vaatlikult akna ja loodan ta sealt välja visata... ei õnnestu. Suure paanika peale võtan siis laua pealt esimese ette juhtuva vihiku (matapraksis) löön teda täiest jõust ja vaatan, kuidas vihik koos kõigi seal vahel olevate lehtedega alla kukub... -.- igatahes sai putukas surma :)

No comments: