Wednesday, January 18, 2012

Every time you wish something, keep your eyes wide open, focus and know exactly what you want. No one hits the target with eyes closed. Paulo Coelho The Devil and Miss Prym.

Täna tegin oma elu esimese hollandikeelse matemaatika olümpiaadi!! Tegelt oli päris normaalne, minu meelest üsna lihtne... Vähemalt ülesannetest millest aru sain tegin kõik peale ühe (ja sellel oli ka tegelikult mul õige vastus), kuid nojah oli ka neid millest aru ei saanud...

Eile käisin teatris koos isaga, jälle üks meeldiv kogemus, kus avastan, et saan tegelikult ikka päris palju aru! Siiamaani üllatun, et kuidas see keel nii kiiresti ikka tuleb!!

Minust ilmub nüüd vahetusaasta ajakirjas artikkel, mille mu ema kirjutas minust ja Kotrynast.

Käisin jälle uisutamas ja varsti jälle :D Kuid ainult siseväljakul ja lund ei ole meil ikka veel :S

Lugesin läbi ühe Paolo Coelho raamatu "Kurat ja preili Prim" hollandi keeles (kohustuslik kirjandus vabal valikul) ja 1984 (inglise keeles ka kohustuslik kirjndus)

ja siin täiesti suvaline pilt, kuidas käisin vahepeal Kotrynaga Ikeas

2 comments:

Anonymous said...

Jaa, ma ei olegi peale natukest lugenud enam seda kurat ja preili prim, nüüd panid mind lugema.

Anu said...

ja ma usun, et see raamat on palju parem, kui ei peaks koguaeg sõnaraamatut kasutama :D Aga oli küll päris hea raamat