Thursday, June 13, 2013

Minu terve aasta...
See aasta on mulle olnud kõige erilisem ja kõige tavalisem, kõige üllatuste rohkem ja kõige kodusem. Täna on minu viimane koolipäev ja veel vaikse hirmuga kõnetavad mind sõnad: "Treffneri abiturent." Ei usukski, et see aeg on nii kiiresti kätte jõudnud ja see aasta nii kiiresti möödunud, kui poleks olnud kõiki neid ägedaid sündmusi minu elus. Juba alustades minu uuest klassist, kes võttis mind nii soojalt ja südamlikult vastu. Ma olen nii õnnelik, et minu klassis on nii palju nii toredaid inimesi, kes on selle aasta lihtsalt suurepäraseks teinud. Juba esimesel nädalal reis Tallinnasse, need mitmed istumised, sünnipäevad, tutvumised, kasvõi klassivanemaks saamine, kõik, kõik, on mulle olnud nii kallis ja tore.

Täna, kui mu klass kõik kodudesse või reisidele laiali lähevad, on mul ühte moodi nii heameel kui ka kurbus südames. Kahju on, et kõik elavad üksteisest nii kaugel, kuid teadmine, et aastaga on nii headeks sõpradeks saadud, rõõmustab mind. Ma olen ka õnnelik, et ma pole kaotanud ühendust oma Belgia aasta jooksul nii paljude teiste heade sõpradega. Vanad klassid on mulle kõik siiamaani nii armsad ja kallid. Kõige rohkem kurvastan,  kuna tean, et järgmisel aastal, ei näe ma enam oma vana treffneri klassi kooli peal ja et ilmselt kui Te kõik olete ülikoolis, on teil veel vähem aega, et väljas käia ja kokku saada. Kuid see paneb kõiki neid hetki, mis meil on olnud veel rohkem hindama ja ma olen nii õnnelik, et mul on sõpru, keda ma tean juba enne esimest klassi.

Kindlasti ei saa ma jätta mainimata oma trennikaaslasi, kellega oleme näinud see aasta kõiki kõige hullemaid piinu, kuid ka rõõme. Uskumatu, et ka trenn on nüüd läbi. Viimane esinemine sadamateatris, lõpetamine on tähendanud mulle väga rasket pinget ja koormust,  nii siis tantsude õppimise, arvestuste kui ka sünnipäeva korraldamise tõttu. Tundub nagu ma oleksin kogu aeg maratoni jooksmas, öeldes igal pöördel, et järgmine kord puhkan ja veidi veel. Selline suhtumine on ilmselt tervet mu aastat kirjeldanud. Üritades teha nii palju kui võimalik, olen tihti avastanud, et suudan rohkemgi veel, aga maksan selle eest ränka hinda une ajalt ja oma meelistegevustelt.

Sügisel mega äge tripp yfukatega Ida- ja Länne-Virumaale, oli alles algus, MEPil käimine ja sealt edasi rahvusvahelisel MEPil Inglismaal käimine, väike-suur sünnipäevapidu, klassireis, mille korraldamine oli veel üks proovile panev üritus -need on mull ühed mu parimad mälestused ja järjekordselt muudavad selle kõik nii toredaks need inimesed, kes seal olid ja kellega kohtusin. Igakord üllatun, kui avastan, kuidas kõigest mõne päevaga võid leida endale nii ägedad sõbrad ja kuidas juhuse läbi võib kõik muutuda.

Kindlasti oli see aasta ka mure hetki ja tagasilööke, näiteks käeluu murdmine ühel ilusal talve ilmal Grete sünnipäevale kooli tulles. Inglismaal käimise tõttu kõigis ainetes järelarvestuste tegemine. Aasta jooksul kimbutanud haigused, puudumised, mitmel rindel võitlemised, on annud mulle väärtuslike kogemusi ja ma loodan, et leian endas veel veidi jaksu ja jõudu, et seda kõike jätkata. Kirjutada valmis oma uurimustöö, teha  ära autojuhiload, reisida nii belgiasse kui ka Slovakkiasse, saada kokku kõigi oma uskumatult heade sõpradega, kes on laiali üle maalima... veidi veel, eks hiljem puhkan....

Ma tõesti võin öelda, et olen rampväsinud, aga samas tunnen, et olen rahul sellena, kes olen, olen õnnelik oma aasta ja kõigi sündmuste üle ja loodan, et suudan jätkata samamoodi veel edasi. Ilmselt ei ole see päris õige hetk uusaastalubadusteks, aga ma luban endale, et kõik läheb ainult paremini ja kannan seda optimismi endas edasi.

1 comment:

Anonymous said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.