Sunday, June 12, 2011


Laupäeval oli issi sünnipäev, mis mulle tähendas päev otsa köögis toimetamist ja koristamist. Kuid ma jäin rahule oma meistritöödega ja tundus, et ka külalistele meeldisid.
Hommikul oli äratus kell 6.30, et jõuda laskmisvõistlustele appi, kuhu Gustav mind appi palus. Muidugi selle äratuse ma magasin maha, kuid jõudsin õnneks piisavalt kiiresti seda taibata ja õigeaegselt bussipeatusesse, kust mind pidi peale võtma.
Ainuke probleem oli, et ma ei teadnud kuhu ma lähen või kellega ma lähen.... istusin siis veidi, kuni auto peatus bussijaamas, tahtsin juba peale minna, kui mõistsin, et nad ei ole õiged inimesed ja nemad otsisid lihtsalt oma koera... teine auto peatus ka kohe, millele ma peale otsustasin istuda ja kuna Kevin oli ka seal, otsustasin, et olen õiges kohas :D
Sõitsime ühte karjääri, kus mina ja Kevin pidime peale tulistamist kleepima märklaudade kuuliaugud kinni. Mitte just väga raske töö, kuid ära põlesin korralikult (ja muidugi ikka randid selga)
Peale tööd proovisime ka pumppüssist ja ka pärispüssist lasta (üllatavalt ma isegi sain märgile pihta :P)
Üllatuslikult teenisime selle eest lisaks söögile, transpordile, uuele kogemusele ka 5 euro.

PS! loodan mõne aja pärast ka ekskursiooni pildid üles panna

No comments: