Wednesday, July 27, 2011

Alati on õige aeg teha seda, mis on õige



Ülepikaaja, olen otsustanud paar sõna ka kirja panna. Vahepeal on üsna palju juhtunud, kuid jättes suurem osa vahele jõuan kõige tähtsamani: lapaka ost!!! Algul mõtlesin lasta isal osta 10-tollise ja väikese, kuid nüüd ostin siis isaga kahasse (sünnipäeva rahadega) 13 tollise imearmsa, üüber peenikese sõbra, kelle saan Belgiasse kaasa :D

Nüüd ka üks kurvem uudis, ei saa korraldada ärasaatmispidu :(
Ema ei saa enam oma raseduse pärast magada mujal, sest tal on valud ja nii siis ei saa ta ära minna ja vanematega ma kardan, et mul võib veidi keerukaks minna peo korraldamine :S
Tagurpidi tagasi vaadates, ehk siis enne läpaka ostu, käisin perega Saaremaal suvitamas, tädi puhkekodu ülevaatamas ja nautimas. Enne Saaremaad osalesin hansakatel, kus lõime keskaegset meeleolu suurte ja mitmete kleitidega, nii palavas kuumuses, kui ka tihkes sajus. Hansakalt leidsin mitmeid kingitusi, mida Belgiasse viia ja ei jõua enam oodatagi neid üle anda :D
Belgia perega olen praegu pidevas kirjavahetuses, kuid midagi väga suurt nad ei räägi :( Vähemalt on neil klaver olemas, mis tähedab, et ma saan oma noodi kogu kaasa võtta :D lisaks on nende linnas Leuvenis rahvatantsu rühm olemas :D ja nad tunduvad mind siiralt ootavat.

1 comment:

Anonymous said...

Armas ettevõtmine