Sunday, October 23, 2011

24 tundi skauti

Järjekordne nädalavahetus veedetud :D, kuid ma nüüd ikka üritan igakord natuke nädalast ka rääkida...
Nädal nagu nädal ikka, võiks öelda, et rutiinne, kuid üldsielt ma ei märka, et elaksin rutiinis; olen vist liiga süvenenud hetkesse.

Nädala sees lugesin oma esimese raamatu hollandi keeles läbi :D. Ja ma mõtlen raamatut raamatut, enne olen lugenud ka lastekaid ja koomikseid, kuid need pole pooltki nii tähtsad ;)
Raamat oli "Simon" Els Beerten. Poisist, kes sai sõbraks oma klassi erakuga, kes juhtus olevat pärit teiselt planeedilt...jep päris igav plot -.- kuid vähemalt oli üsna kergesti aru saadav, nii et mingi hetk ma ei pidanudki enam 20 sõna igal lehel tõlkima :D

Majanduses hakkan ma nüüd uurimistööd tegema, õnneks rühmatöönna, tean küll, et rühma liikmena olen üks rist ja viletsus, kuid vähemalt on mul head rühmakaaslased, kes arvestavad minuga :D

Sain ka esimese peale tundi karistuse kodutöö tegemata jätmise eest... õnneks lasi õpetaja mu sealt minema, nii et sain seda kodus teha.. mis just väga palju parem pole.

Järgmine nädal on koolis pöörane, igapäev paar testi... jipppiij, we zijn in Belgie..
olgu nädalast vist aitab kah...

See nädalavahetus oli skaudis 24-tunni päev. See tähendab, et 24 tundi järjest skaudi mänge, lõbustusi ja tegevusi ning siis paar tundi undlisaks :D.

Meie 24 tundi algas laupäeva hommikul kell 4.00 (võib ka öelda, et öösel), et siis meeldiv äratus kell 3.00. Võiks arvata, et 24 tundi ärkvel püsimist on lihtne... kuid kuna sa ka eelmisel ööl magasid kella 3ni, siis on natuke keerulisem. Aga näe vot saime hakkama :P

Ma nüüd vist peaks ära mainima, et skautlus siin on veits teine asi, kui enamik ilmselt arvaks... Ma ei tea mida Eesti skaudid täpselt teevad, kuid Kotryna rääkis, et Leedus nad ikka õpivad kuidas ellu jääda ja lõket teha ja onni ehitada ja muidugi mängivad ka.... (võib-olla sellepärast see ei olegi nii popullaarne)Belgias on see kohutavalt populaarne. Ja nemad ei ehita onne ega lõket, pigem mingeid maastikumänge ja muid mänge ja veedavad aega niisama ja pidutsevad

Minu rühm oli moslemite rühm, see tähendas, et anti korraldus riietuda nagu moslem (minu jaoks rätist piisas). Minu rühmas oli: Floris, Tess (vms, ta on poiss ja kõik ütlevad tess, kuid see vist on hüüdnimi või siis kirjutatakse teisiti), mina ja Sofie. Minu isiklik arvamus on, et minu rühm oli parem :D, Kotryna oli juutide rühmas ja ühel hetkel nad pm katkestasid... Juutide rühmas oli: Karen, Trees, Pakk (see perekn. arthur vms vist eesnimi, aga enamik kasutab Pakki, rahvuselt on hiinlane, kuid sünd. Belgias), Emanuel ja Kotryna.

(Tean, et need nimed vist ei ole teile nii tähtsad, kuid et siis minule, hiljem lugemiseks ;)

4.00-8.00 Me jooksime linnas ringi, ühest punktist teise, lahendades ülesandeid... väga KÜLM. (Muide üks veider komme: kui ratas on lukust lahti, siis see on mõeldud kasutamiseks... wait what? suht rataste vargus, et jalavaeva kergendada =siin tavaline... märkus endale: lukusta ratas korralikult)

Peale kohutavalt palju kõndimist saime rühmajuhtidelt piletid, et sõita Antwerpenisse, kus sai veel väga palju kõnnitud (peaks mainima, et eelmise päeva tehtud fitness ja korralikult venitamata jätmine andis tunda). Mõned punktid, mis pidime tegema nt:

  • tõlgi see tekst araabia keelde, võiks arvata, et imelihtne, kohas kus iga nurga peal järjekordne araabia köök või taco place... kuid ega enamik neidśt kirjutada ei oska... õnneks leidsime mingi Marokko dokumendi asjanduse, kus meid väga lahkelt aidati, öeldsi isegi, et me pere liikem (muidugi, seal ajasime asju ainult mina ja Sofie, tüdrukutel ikka kergem :P)
  • Või siis pidime leidma sünagoogi ja selle arhitekti välja uurima... väga kultuurne tegevus vähemalt :D Meil jällegi vedas ja leidsime ühe mehe, kes teadis täpselt mida otsida vaja ja oskas meid juhatada imetillukese tahvlini, mis asus skuskil põlve kõrgusel ja mis ütles arhitekti nime :D
Mõned ülesanded olid veel, kuid ega ma alati päris aru ei saanud, mida me nüüd teeme, pidevalt info muutus, olenevalt ajast ja teisest rühmast, kuid kokkuvõttes läks hästi.

Siis me lõunatasime Antwerpenis, jõekaldal ja tagasi Leuvenisse, et jätkata oma usulise tooniga reisi. Leuvenis me pidime pildistama ennast usulisena 10 kiriku taustal ja siis ka 14 Jeesuse elukäiku (kruisweg van Jesus) ei tea kuidas täpselt tõlkida...

Siis oli mingil hetkel õhtusöök mõndade mängudega... minu jaoks on veidrad kõik need löömismängud (paberrulliga vastu jalgu reaktsiooni peale), mida nad nii innukalt teevad... ja ega tüdrukutele armu ei anta (olgu mulle veidi anti, kuid ma ei ole ka veel päris tavaline skauditüdruk.. üldse seda teiste löömist päris ei mõista, ega mul küll isu ei ole kellelegi lajatada), kuid Karen sai päris korralikud sinikad jalgadele, pm jalgoli kühmuline ja punane ja väga väga valus... kuid tema pm lihtsalt lõi vastu. 

Aga õhtul siis saime ka ristitud, mitte nagu rebasteks vaid nagu pead pidi vette, külmal õhtul... oli tore.. 
Neil on ka komme rebaste ristimisega, kuid see ikka päris palju hullem kui meie kooli oma.... alates sellest, et lubatud riietus on ainult pesu ja siis saab üksteisi õliga mäkerdatud ja tehtud päris palju asju... mida selle blogi jaoks ei kannata kirja panna (üks näide: ketšupi ja majoneesi kokteil: ühel on suus ketšup, teisel majonees ja tuleb kokteil valmis  teha)

Üldiselt on neil vist veidi raskem see elu üldse, näiteks 24 tunni ajal, oli igasuguseid karistusi ka (mida mina õnneks ei pidanud taluma, rõhutan ÕNNEKS) nt. Sofie, kuna oli esimene rikkuja, pidi jooma oma õlut läbi oma soki, mida ta oli päev otsa kandnud ja väga palju kõndinud. Järgmisel kahel läks veel halvemini, nad pidid võtma florise soki ja läbi selle jooma,.. mitte just eriti meeldiv. Siis ka igasugused teiste jootmised ja suust suhu joomised jne.. Seda kõike ühe joomismängu ajal, või noh me õppisime kantuselaule, kantuse reeglitega (ertit tore oli, et wc käigu jaoks tuli luuletus mõelda hollandi keeles, pluss veel vormis abba ja kindlad sõnad olid ette antud), õnneks nad lubasid vahetevahel kõigil ka minna... muidu oleks surmav. Kuid muidugi see kõik toimus alkoholivaba õllega, alkoholiga oleks see kõik olnud umbes 20 korda keerulisem...

Kuskil 12 paiku öösel läksime siis kõik peole, mis toimus skaudi majaklubis... Pm tantsisime 4 tundi jutti. Pärast pikka päeva kõndimidst ja eelmise päeva fitnessi, võttis see küll minult kõik, kuid vähemalt ei vajunud ära...

Tänu sellele suurele väsimusele, vähemalt ei märganud kivipõrandal magamist, kohutavat külma ja kiriku kellasid...
see lihtsalt üks kohalik skaudi grupp, üldiselt kõik neid särke ei kanna,  meie grupis oli ainult Florisel see kaasas.

Ma ainult kurvastan, et seda olemust on nii raske kirjuatada ja kõik ei sobi blogisse ka. 


Ma olen õnnelik :D

No comments: