Sunday, October 16, 2011

Nii järjekordselt suurem paus ja kogu lugu tuleb teile rääkida mineviku vormis, kuid vähemalt tegevust on vahepeal piisavalt olnud. Märkides ära hilise kellaaja postituseks, jätan vist postituse veidi lühikeseks... kuid vähemalt rahuldan kõiki blogi aadressi refreshijaid.

Nädala sees, olen üldsielt tegus kooliga, mida ilmestavad minu käigud fitnessi :D Siin on fitnessis käimine üsna populaarne, nii et saan üsna suure hulga inimestega minu koolist minna. Ja see on väga lõbus võimalus uute inimestega tutvuda :D

vahepeal korraldas meie kool Italiaanse avondi - itaalia õhtu, kus õpilased koos pere ja sõpradega said tulla itaalia toitu sööma. Mina koos oma firmaga, ehtefirma (BisouBijoux http://www.bisoubijoux.be/), läksime sellele õhtule, et oma kaupa müüa. Osutus ülatavalt lõbusaks ja õppsisin nii mõnegi väljendi juurde ;)

Sain ka ühe imetoreda kirja täna kätte (ärge ajalist hüppamist tähele pange, lihtsalt üritage kuidagi minu mõttekäiku jälgida :D). Kahjuks ma kardan, et kirja saatnud imetore inimene, ei saa minu vastust kätte, kuna läheb oma vapustavale ja ülilahedale reisile :D (ja kuna ma tean, et sa ikka mu blogi jälgid, siis tea, et su kiri oli nii imetore ja vapustav ja lahe ja nii tore oli kuulda ka elust Eestimail )

Nädala sees olin vahepeal haige, kuid kooli sammusin ikkagi -.-

Tähistasin Urte sünnipäeva !!! Läksime Chiro peole (see nagu skaudidki). Kõik peaod on muidugi era-dj-dega ja ülilahedad ja väga kulukad. Kuid samas mälestused on toredad.

Kui rääkida eelmisest nv-st, siis üks meeldejäävamaid hetki oli üks üliäge näitus: hullude joonistatud piltidest. See oli kuidagi nii suure mõjuga ja nii võimsate sõnumitega, et mul tekkisid külmavärinadki.

Muidu olen elus, pole ära kadunud, lihtsalt liiga hõivatud :P

Ja eile sain teada uudise, et minu kiisuke on nüüd vanaemaks saanud (ja teine tädiks), nii et nüüd on siis vist võimalik soovi kassipoegadele avaldada :D

1 comment:

Mari said...

jaaajeeejeee, minust oli ka vist juttu:))

KALLISTAN