Thursday, May 24, 2012

Helenile,

Palju õnne sulle sünnipäevaks!!!
Nagu, sa ilmselt märkasid ei jõudnud su kaart sulle õigel ajal kohale, aga selle põhjus on.....
Ma tahtsin siis vähemalt sinu kaardile näidata milline on minu elu siin, nii et
24.05, Anu päev kollase kaardiga Helenile <3

Here it begins: ühe kirja seiklused
lõuna koolisööklas koos Pamega

nautimas pausi (Lotte otsustas kiri olla)

sa ei taha teadagi... jätkuvalt majandustund ;P
Zora tehtud mütsiga



majandustunnis :D
ja siis ka Zoraga, kes oli kohe nii õnnelik, et sai pildile koos ümbrikuga

Sigridi ja An-ga, just enne kooli hoovist välja sõitmist.

käisime kirjale ronge näitamas (külastan ju siiski rongijaama iga nädal)

näitasime vaatamisväärsusi: Leuven !!!


Nautimas Tropical Blue-d xxx

ja selle tagajärg....

minu igapäevane kojusõit.... jalgrattaga läbi kesklinna (kiri koguaeg kaasas)
teepeal hüppasime ka pagarist läbi ja ostsime endale õhtusöögi... mmm värske leib :D

kisa ja kära õdede vahel.... täiseti poseerimata... see kiri ka lihtsalt juhtus mulle kätte täiseti õiges asendis x)

kuid pärast siiski leppisime ära ;)


Selline oli siis minu päev, mul on kahju, et sa ei saanud seda meiega kaasa teha, kuid võib-olla sa tunned seda meie kirjakese läbi ja said ka näha milline on minu igapäeva elu siin. Suurimad kallid sulle ja peaksid siis umbes järgmine nädal kirja kätte saama :D Love you


No comments: