Thursday, May 10, 2012

Veidike pikem jutt

Ma tean, et nüüd on üks suuremaid pause sisse jäänud postituste vahel, aga aeg kuidagi lendab nii kiiresti, et ma ei ole lihtsalt mahti leidnud ennast siinsest elust korraks välja lülitada. Samas on aga nii palju juhtunud, et kui ma seda pärast tahaksin mäletada, siis peaksin kohe kindlasti kirjutama....

Kuna seekordse postituse ja eelmise vahepeal on palju juhtunud, alustan tagurpidi kronoloogilise järjekorraga.
 10.05 Teater papaga ja miniondernemingu lõpp
Minu majandusfirma jõudis siis täna lõpputähtpäevani, tegelikkuses peab veel finantsiliselt lõpetama, kuid täna oli viimane müügipäev ja viimane firma-tund. Niisiis müüsime veel veidi ehteid klassikaaslastele ja siis jagasime need mis ülejäid oma vahel ära.

09.05 Nuudlid ja Dark Shadows
Käisin koos Jana, Pame ja Kotrynaga sushirestoranis nuudleid söömas, mis olid lihtsalt nii äramainimistväärselt maitsvad.... Eestis hakkan igatsema kõiki neid söögikohti, kohvikuid, baare, mis siin on....
Ja pärastlõunal käisin Pamega kinos DarkShadowsit vaatamas, mis oli täiesti geniaalne. Johnny Depp ja Tim Burton koostööd on lihtsalt suurepärased. Natuke võis tunduda sisutühjana, kuid samas oli väga emotsiooniderohke ja lõbus.

Siis nädalavahetus, kus toimus YFU re-entry weekend ehk lõppaastaseminar. Kõigepealt oli muidugi üsna keeruline sinna saada, selleks pidi rongi ja siis bussi võtma ja pärast seda veel pool tundi jalutama, aga õnneks tuldi meile vastu, nii et sai lühemalt :)
YFU nädalavahetuse üheks üllatuseks oli mulle eesti keele kuulmine.... Kõnnin meie ööbimiskohta sisse ja kuulen 4 meest räägivad keelt, millest ma ARUSAAN!!! Läksin siis juurde ja küsisin, et kust nad tulevad ja kuidas juhtus, et siingi eestlasi on o.O Tegelikkuses on nad väliseestlased, kes olid seal kooriga esinemas ja harjutamas. Kuid oi kui meeldiv üllatus!!! Ja oi kuidas mul ikka rääkides esialgu aksent oli!!! Tavaliselt skypes rääkides mul seda ei ole, aga võõraste inimestega uues keskkonnas, kus üldiselt räägin ainult hollandi keeles, oli peaegu võimatu rääkida.

Lõppaastaseminar oli lahkumise kohta, nagu võibki arvata.... Kuid ka kuidas pakkida, hüvasti jätta, mis kingitusi teha jne.. Nii et kokkuvõttes leidsin, et see oli väga nutig.

Lisaks sai õhtul tantsitud, jutte räägitud ja kõige toredamat seltskonda nauditud. Ma arvan, et YFU organisatsiooni puhul on kõige parem osa see imeline seltskond. Kokkuvõttes sul seda organisatsiooni aasta jooksul väga ei lähegi vaja, aga need reisid koos on ülilõbusad ja ülitore on, et sa leiad sõbrad juba enne aasta algust.

Siis oli mul n-ö väike vaheaeg vahepeal 25.04- 01.05, kus tunde ei toimunud, kuid aprilli lõpus oli küll kool.
Nii siis 1. mail tegin koos Pame ja Kotrynaga jalgratta reisi... mitte just väga pikka, kuna juba esimese pöörde juures juhtusime valesti minema ja peale seda juhtus sed ajuba väga tihedasti, kuid Belgias on jalgrattateed kõikjal, nii et tõeline lust on sõita :D

30.05 oli Ana-Lucia ärasaatmispidu, ta on Mehhikost, nii siis tuleb tal varsti ülikooli minna ja enne seda tahab ta veel ka Euroopat näha. Pidu oli üsna rahulik, kuid üli südamlik ja üli maitsev (+seal oli suurim kook mida ma eal olen näinud)

29.05 Käisime Pame ja Kotrynaga linnas, oli erandlik kord, kus üks pood oli pühapäevasel päeval avatud!!! Ja siis kokkasime :P

28.05 Minu vanemate suur pulmaaastapäev (25), kus juba hommikul alustasime tapade valmistamisega, kõiksugu sandwichid, saiakesed, juustukesed jms. Üheks üllatuseks olid mulle need kokteili suhkrukirsid koos juustuga... ei kõla just väga hästi, kuid need küigi lemmikud ja maitsevad super hästi :). Hommiku poole oli nn receptie, kus inimesed tulid ja said aias istuda ja süüa. samal ajal mina, Kotryna, Coco (Anna, kes oli eelmine aasta vahetusõpilane siin majas, tuli koos oma poisiga meile appi ja külla) ja Alexandra olime toidutoimkonnas ehk käsime kandikutega ringi ja pakkusime süüa ja vahepeal rääkisime niisama juttu.

Õhtul tulid teine seltskond külalisi õhtusöögile, selleks olime me tellinud spetsiaalse cateringi, mis oli ikka udupeen. Sõime muidu täpselt neid samu toite, mida pakuti mu vanemate pulmas.

25-27.04 mul tunde ei toimunud, kuid oli integreeritud periood koolis.
Kolmapäeval tegelesime aastaraamatu kirjutamsiega, mis oli nii vapustavalt positiivne, lihtsalt kõikidelt nii positiivseid asju ja soove kuulda on lihtsalt lust!!!
Neljapäeval oli n-ö spordipäev, kus sõitsime Wilrijki uisutama ja suusatama. Uisutamine oli sisehallis ja mulle tunudus väga lõbus, ma küll ei ole väga osav uisutaja, aga kuidagi on vist mingi põline uisuoskus minus säilinud, nii et tunnen ennast ikka kindlamalt jää peal kui enamik.
Suusatamine oli väljas plasmassmattide peal, mis pritsisid vett.. nii siis ei olnud mul väga ise seda proovida ja kuna Pame, kes oli teises rühmas pidi uisutama minema, otsustasin ma kaasa minna ja teda aidata (üllatus üllatus, ta ei oska uisutada), kuigi ta just väg aplaju ei uisutanud, pigem lasi ennast vedada, oli väga naljakas ja lõbus.
Reedel läksime kooliga Antwerpenisse MAS de Museum aan de stroom vaatama, kunstimuuseum, mis oli üsnagi põnev, giid rääkis väga huvitavalt ja pärast sai ka vaadet nautida. Kindalst soovitan minna. Ja siis pidime moe museumi minema, aga mina, Pame, Robin, Marijke ja Axelle, läksime enne sööma, peale mida jäi meil umbes 15 minutit aega, et moe muuseumisse sisse minna, pilte veidi teha ja vsiis juba rongijaama kiirustada. Muidugi kõikide nende päevade lõppus saime õhtuti ajalugu teha, kus me pidime analüüsi kirjutama 8 raamatu kohta (mide me ilmselt oleksime pidanud ka lugema)

Siis oli vahepeal skautide nädalavahetus... jõuate veel lugeda? peaaegu postituse lõpp :D
Skautidega suutsin ikka ilmselt ühe kõige tobedama ja etteaimavata olukorra leida.... aga pole viga ülejäänud aeg oli üli chill....hahaahaaa aga jah kui sa peaksid umbes 3 tunni tee läbima 8 tunniga, siis ilmselgelt leidsid sa teepeal veidi muid tegevusi ja ega meie müügioskus oli ka super. Pidime trühvleid 5 euroga müüma, mida me tegime 10 ja 8 eest, nii et kokkuvõttes oli päeis korralik summa, mis ka sel samal päeval sai ära kulutatud :P

Olgu ma sain nüüd juba üsna korralikult pika postitusega hakkama ja loodetavasti on nüüd kaudselt küigetähtsaimad tegevused mainitud. Üks päev teen postituse Belgia muusika ja ka kooli kohta. :)


1 comment:

Mari said...

trühvleid 10 euro eest, oomaigaad.