Monday, May 30, 2011

Even the sun can't outshine me today



Tuju on ikka tõesti laes, mul on ikka super sõbrad ja sellist üllatust, ei oleks ma täna hommikul oodanud.
Hommikul just enne kooli minekut heliseb ukse kell, nuputangi, et kes see küll olla võib.... kui leian ukse tagant lillede, koogi, šokolaadidega, õluga (aiaiaiii Grete tahad mind halvale teele viia :D), õhupallidega Mari, Triinu, Greete, Grete ja Sille mulle sünnipäeva laulu laulmas. See oli ikka mega armas teist mind nii meeles pidada ja niimoodi ÜLLATADA. Tee olete ikka suurepärased. Koolis sain veel lilli ja Mari-Liis tuli oma imeheade kommidega (mul on kuri kahtlus, et tal on mind plaan paksuks sööta, sest need kommid on sõltuvust tekitavad :D). Terve päeva oli nii hea tuju koolis ringi käia õhupallide ja koogiga ja šokolaadide ja lilledega. Mitte ei saa aru, kust ma selle tahtmise võtan, et enda nii mega head klassi maha jätta!!!
Enne trenni jõudsin vaevalt lilled vaasi, kui jooksin trenni, et enda kuri plaan teoks teha - trennikaaslased ka paksuks sööta :P. Kuid kahjuks või õnneks tegime trenni ka :D
Koju jõudes, tuli vanaema ja sõime veel kooki. Kokkuvõttes sain täna kolme sorti erinevat ülimaitsvat šokolaadikooki, kuid eks armastus käi kõhu kaudu ja ma ikka armastan kõiki oma ülihäid sõpru, kes suudavad mind üllatada ja kelleta ma järgmist aastat ette ei kujuta!!!
Samuti sain üliarmsa tervituse oma kuntsi-hingega Leedu-õelt

La multi ani!(rumeenia, mida kõike fb ka ei õpeta)

No comments: