Tuesday, May 10, 2011

PERE






Vahepeal on täpselt miljon asja juhtunud ja täpselt ei tea enam millest alustada.
Vahepeal olid siis sünnipäevad (mõlemad olid väga meelde jäävad ja väga kahju oli, et pidin Mari sünnipäevalt varem ära minema )
Kuid kõige viimasem uudis on siis minu pere, kes elab Leuvenis (väike linn, mis sarnaneb Tartule- rahvaarv u 100 000, ülikooli linn, kuid hullult ilus ja hästi säilinud), minu kodu asub kesklinnas, nii et vb ma ei peagi terve aasta jalgrattaga sõitma.
Peres on flaami keelt õpetav isa (kes on pime), ema, kaks venda (minu vanune ja minust aasta vanem- kuid kumbki ei ela kodus) ja õde (kes ei ela kodus), minu isa juhtkoer- labrador (PS! kas keegi teab, mis on juhtkoerte kohta käivad reeglid, juhised?) ja veel üks vahetusõpilane Leedust.
Loodan nüüd mõne päeva jooksul nendega ühendust võtta kuid ausalt ikka närv on sees ka....

No comments: