Wednesday, May 4, 2011

Klassiekskursioon


Kuna ma olen seda juba nii palju kõigile jutustanud üritan lühidalt võtta:
  • Hüdroelektrijaamad- huvitav
  • Bastioni käigud - huvitavam kui eelmine kord, üsna palju sai videosid vaadata, rongis oli väike pettumine...
  • Liido - Riia oma on parem, eriti arvestada, et Liido looja idee oli et mitte keegi ei peaks enam nälga kannatama, aga Tallinna Liido oli üsna koolisöökla moodi...
  • Teater- whaaaattt - pidev emotsioon mis valdas peale kõike absurdseid asju, mida nad tegid, kuid samas oli väga huvitav ja igav ei hakanud... kuigi millestki aru saamine oli üsna tülikas. Kuid see teater kõigutas mu reaalsusetaju, kuigi ma olen siin, ei pruugi ma sinu jaoks siin olla.... Huvitav teatri hetk oli esimest korda elus lilli viia näitlejatele :)
  • põnev bussi sõit, kus minu teada 7 korda otsustati ümber, kas meil on kirjanduses KT või ei ole, aga mina ennast eriliselt õppimisega ei vaevanud, jätsin kekasse minemata ja natuke õppisin. Otseselt ega ma kurb küll ei olnud, et töö ära jäi :D
PS! ma ei jõua enam köhida :(

No comments: