Friday, May 6, 2011

Päev täis tegevust


Täna on päev, mil kallis klassiõde Mari sai 18 ja kallis vanaema sai 70.
Mari, sa oled väärt iga tükki kooki ja lilli veel mitme kordselt, palju, palju õnne sulle.
Päev hakkas kohe rõõmsalt ja päikseliselt, tuju oli super.
Peale kooli alustasin koristamisega, et kõik 20-30 sugulast meile vanaema sünnipäevaks külla saaksid homme tulla, kui juba lõpu sirgel olin, tuli emme koju ja üllatus, miks ma juuksuris ei ole. Ta oli mulle meili saatnud, et mul on juuksuri aeg (ma ju käin iga päev koolis meile lugemas -.-)
Juuksuri juures mõtlesin lasta veidi lühemaks lõigata.... kuid tulemus jäi vist veidi teine. Peab ütlema, et ma ei mäleta aega, mil mul oleks kunagi nii lühike soeng olnud, kuid see meeldib mulle, nii kerge on olla ja ikka veel harjumatu, kuid arvan, et mul oli vaja vaheldust ja muutust, nii et olen väga rahul.

No comments: