Monday, April 18, 2011

(Jätk) elu on lill


ELU ON LILL
Hetkel mul on läbi kõik arvestused, future on ära olnud sain ka yfuga enamvähem hakkama, selline vabaduse tunne on praegu, et.... ei anna isegi kirjeldada.


Kuid ma siis üritan lühidalt anda edasi kirjeldused eelmisest nädalast.
Kui ma juba rääkisin vene keele arvestusest, siis samal ajal tahtis YFU mult rahvusvahelisi faile... mile täitmise olin üsnagi unarusse jätnud... nii siis veel üks asi, mille pärast närvis olla ja tööd rügada.

Mata arvestus oli kerge nagu alati, saime kätte ka juba, nii et sellega oli juba algusest peale muretu. See eest kunst polnud nii muretu. Magasin 2 tundi ja ülejäänud aja üritasin meeleheitlikult kõiki teemasid pähe saada. Peab tunnistama, et ma jätsin 2 teemat õppimata, kuid koolis said ka need juba enamvähem selgeks, või no piisavalt, et mitte vb 2 saada.
Kooli läksin juba kell 8 (geograafiasse, kus sain arvatavasti töö 4+) edasi hakkasin ootama oma järjekorda suulises vastamises. Esialgu läks siis esimesed viis sisse, kellest viimane tuli mingi 2 tunni pärast välja, nii et suht venis ja suht palju jõudsin tegelikult selle ajaga õppida.
Teemadeks sain siis kunstiliigid - ülilebo, ta ei lasknud mul isegi lõpuni rääkida, pani 5 enne ära.
Teine teema oli Vana-Vene kunst.... vähemalt mul olid enamik kiriku nimesid peas, kuid kustnike ja arhitektide omad mitte :S, aga eks ma siis rääkisin tühjast ja tähjast, juhtisin teemat kõrvale ja sain isegi hakkama ka. Sain selle 5-, ni et suht korralikult. Iga peab armastama suulist arvestust :D
Füsa ja inka läksid kergesti, kummagagi ma vaeva küll ei näinud, füsas õppisin töö nii palju ära kui hommikul viitsisin ja jõudsin. Inka sõnasi õppisin peale füsa arvestust, midagi ülihästi ka ei läinud, aga arvestades minu ükskõiksust ja väsimust, siis läks päris hästi.

Muidugi mul olid igapäev ka trennid, kus kiiruga üritasime future jaoks asju selgeks saada.
Reedel tegin kaaduga parimat kooki (panhge google otsingusse) ja reedel pidi Helen minu juurde tulema, pirol sain ka Keidiga kokku :D, käisime ka mõõga järel ja siis tuli Helen minu juurde, kus me suht niisama olime.
Laupäeval lisaks trennile ma tegelsein õmblemisega :O (ei rikkunudki riiet ära ja kleit jäi terveks)

Pühapäeval täielikult esinemise meeleolus. Enne Kaadu proovi muidugi iga aastane jamamine muusikaga -.- jooksime siis minu juurde, et uurida kuidas saada mp3-st wma. Peab ütlem, et selleks hetkeks olid juba vist kõik muusika pärast närvis ja Kaadu oli helipulti, nii kiirustanud, et ta kukkus trepist alla :( peab ütlema, et Kaadul ei ole minu õnnegeeni (vähemalt futurega seotud asjade puhul) Kuid õnneks Kaaduga vist on nüüd kõik korras, muusikat me lasime minu telefoni kaudu ja tantsudes me saime Kaadu osad ümber tehtud, nii et lõpp hea, kõik hea.
Või no siis oli veel tagasiside, mis oli mõnes mõttes ränk, kuid siiski pealmiselt norimine. Tantsudest, mis ma nägin meeldis mulle väga Isabeli, Maili tants ja tegelikult ka Estri tants.

Nüüd meil algas uus periood ja minu elu on jälle lihtne, võib jälle hakata elama ja magama :D

No comments: