Thursday, April 14, 2011

Oleks mul veel jõudu... ma naerataksin


See nädal on olnud tappev, surmav, väsitav, kuid ka emotsioonide rohke.
Arvestuste nädal:
esmaspäev- puudun inka arvestusest, tantsupeo ülevaatusel. Pean nentima, et ma pole vist mitte ühegi tantsu ajal nii sunnitult naeratanud, olnud nii segaduses, üritanud kõndida lahtise pastlaga ilma paeltele koperdamata ja tantsima südamest tantse olenemata nende seosest minuga.
Kuid lõpetus oli päevale tore, kohtasin seal vanu klassikaaslaseid ja kutsusin Maria ja Dorise enda juurde, ikka liiga pikad vahed jäävad sisse :( - õhtu jätkus tavapäraselt: trenn, tappev õppimine vene keele arvestuseks, õnneks emme soostus mind aitama tõlkimisega, sest ma võin öelda, et pole hea idee vene keele arvestuseks päev enne valmistuma hakata.
Teisipäev: algas hilisööni õppimisega, magasin natuke, ärkasin kell 5 ja jätkasin õppimist.
Ronisin siis ruttu kooli, jamasin natuke esitluse pudiga, kuid sain hakkama, värisesin seal ees nagu haava leht, aga vait ka ei jäänud ja rääkisin kõik ära mis meelde tuli, olin tegelikult päris hästi selgeks saanud, sest kokku võttes sain 5+


....loodetavasti jätkub järgmises postituses....

No comments: