Tuesday, April 5, 2011


Tomskis on aastane vooluhulk väiksem, sest vesi koguneb väiksemalt territooriumilt. Salehardis on vooluhulk suurem, sest see koguneb suurelt territooriumilt, lisajõed kannavad peajõkke vett. Tomskis algab suurveeperiood varem, sest Tomsk asub lõuna pool ja lumesulamine algab varem. Salehardis kestab suurveeperiood kauem kui Tomskis, sest seal on kliima külmem, sulamine aeglasem, seda piirkonda läbib kogu jõgikonna vesi.

Nagu näha ma olen täielikult geograafia lainel... lõpuks. Avastasin, et mul on proovieksam neljapäeval, 2 PÄEVA PÄRAST!! Nii siis otsustasin, et pean endale võtma aega, et selleks valmistuda. Kuna ma pole viimasel ajal tunnis kuulanud (ega ka kohal käinud), on mul väga vaja õppimist (muidugi oleneb proovieksami hindest ka minu lõputunnistus -.-) Aga kuna vaba aega mul pole, pidin, seda kuskilt võtma ja trennist ja klaverist ma enam puududa ei saa, siis otsustasin kooli kasuks. Magasin tund aega kauem, ja ärgates asusin tegelema geograafiaga...

Reedel ma muidu käisin infotunnis jälle. Infotund pidi olema tegelikult Belgia ja Ungari kohta, kuid lõpuks kujunes lihtsalt Belgia kohta ja kuna teine osaleja ei tulnud kohale, peeti see infotund mulle isikuliselt :D. Infotunni pidajaks oli Mari, kes rääkis mulle oma vahetusaastast, ta andis mulle ka hulganisti soovitusi muusikast ja filmidest ja saadetest, mis mulle, nii palju kui näinud olen, on väga meeldinud. (ma olen vaadanud ühe saate ära, kuid ma olen kindel, et teised on ka head:D)
need on need mis mul on vaadatud, esimene oli veel mu lemmik.
Kuid peale infotundi jooksin trenni, kus me tegime Kaadu tantsu lõpuni :D:DD:D ja lõpp ei olegi eriti raske, kui see ära õppida...

Siis käisime laupäeval koolitantsul, mis oli emotsioonidest üleküllav (telekas on see 10.04 kell 17.00 meie esinemine kuskil 17.24). Otseselt midagi väga halvast ka ei läinud, kuid ega ma ei tea ka, paar üksikut viga vist oli...
Võitis muidugi Greek stuudio, millest ma seekord küll aru ei saanud, sest neil jäi tantsuline element küll välja ja kuigi oli naljakas ja rahvale meeldis, ei olnud see minu meelest võitu väärt, või siis peaks sellel olema eraldi kategooria..
edasi oli esmaspäeval koolis pildistamine, kus meie klass pani end pidulikult riidesse, mis mulle väga meeldis, ja ma loodan, et pildid tulevad head, kuid ega ma neid väga kätte ka saada ei taha, sest mul oli küll seal suu naeratamisest krampis.
Trennis tuli täna meil Ingrid tundi, kuid muidu oli tavaline Jaani tund.

Mu mõte on väga hüplik, kuid loodan, et te ei pane seda tähele ja mõtlete kevade algusest ja lume sulamisest ja lilledest mis varsti tärkavad... :D

2 comments:

Unknown said...

See on Dreek Stuudio tegelikult :D

Anu said...
This comment has been removed by the author.