Monday, March 28, 2011


nii ma pole jõudnud vaheajast mitte sõnagi kirjutada, pealmiseks põhjuseks ilmselt laiskus ja nüüd täielik aja puudumine... ilmselt ma üks päev võib olla kunagi kirjutan ka midagi sellest.
Praegu tunnen, et peaksin mõtlema viiekümnele asjale korraga: trenn (future, koolitants, tantsupidu), geograafia proovieksam, kunsti ajalugu, vene keele esitlus, lähenev arvestustenädal, sponsorlusavalduse koostamine, soovituskirjade kogumine, rahvusvahelisefaili täitmine (väga tülikad arstivisiidid ja 400 sõnaline esseee, teemal ala kes ma olen inglise keeles - need on vaid mõned neist), klaveri mäng on muidugi kuhugi tagaplaanille jäänud- kaotasin isegi noodid ära, nüüd pole juba nädal aega mänginud... -.- ja siis muidugi kogu selle aja sees ma üritan ikka veel omada sõpru ja nendega suhelda ja külastada facebooki, mis on vist juba võimatu ülesanne...

siin muidu üks täiesti jabur ja mõttetu video, mis suutis mind 5 minutiks kõik unustama panna ja naerda millegi täiesti labase ja geniaalse üle.

No comments: