Sunday, March 6, 2011

mõtlesin 5 sekundit....

Juhtumisi ei jõua ma nädalas üle ühe postituse kahjuks teha, sest nii palju kogu aeg toimub midagi.... Ja sellisel juhul ma unustan alati ära nädala alguse, tegelikult ma tegin midagi ka siis... vist aga ei mäleta. Elu seisneb neis väikestes pisiasjades, mis on kulda väärt, aga kiiresti kaovad. (nagu vanasõnagi ütleb, mis lihtsalt tulnud, see lihtsalt läinud...)
Alusatades ajast, kuhu mu mälu küündib:
Neljapäeva õhtul käisime koolis pilte tegemas koos Mari, Sille ja Triinuga, et korraldada fotojahti ööakadeemiaks. See oli ikka väga lõbus tegevus, koolis on ikka peale kooli päris põnev. Piltidele jäädvustasime vene keele klasside juures meie kooli kummituse :D
Neljapäeva õhtul me Mariga siis kirjutasime selle valmis ja siis ma vaatasin ka gossip girli ja 90210 ära. Millest esimene oli natuke tavaline, kuid teine oli super!! (muidugi, siis ma lõpetasinkell 2 öösel, mõtlemata et järgmine päev tuleb mul terve öö ärkvel olla...)
Reedel koolis ma hüppasin KÕRGUSHÜPET!!! Mitte just väga kõrgele.. hüppasin 1.15, aga olen rahul, poleks kunagi arvanud, et üks päev hüppan kõrgushüpet.
Õhtul, siis tuli Triinu ja me küpsetasime küpsiseid http://www.toidutare.ee/retsept.php?id=1018. Siis kiirustasime akadeemilisele (pooled asjad jäid koju-.-)
Akadeemilisel olid meil kõige pealt loengud:
Andres Arrak (Kauri isa) pidas loengu noortest ja tööturust ja Eestist. Mõnes mõttes tekkis hea tunne, et pooli probleeme, mis tekivad noortega tööturul, mul pole, sest ma ei teeks selliseid lollusi, kuid samas pani ka mõtlema. Tõsiselt hea loeng oli :D
Edasi rääkis meie kooli vilistlane Siim, kes rääkis välismaal õppimisest ja õppimisvõimalustest. Ta rääkis hästi sõbralikult ja meeldivalt, tundus ka ise olevat tore inimene. Soovitas meile ka audiobooke, mida ma isegi mõtlesin, et võiksin kuulama hakata tihedamini ja mitte ainult põhjusega, et olen liiga kannatamatu.
Edasi ööakadeemial mängisime saalihokit, saunas käik, võrkpall, ajaloo muuseumisse, kooli peal tiirutamine, fotojaht (kukkus isegi päris hästi välja ja pildid olid päris naljakad :D) ja edasi vaatasime filmi A beautiful mind, mille ajal, kuna ma olen korra juba näinud ja suure väsimuse tõttu, otsustasin poole pealt ära minna ehk umbes kell 7 (täpselt ei tea).
Koju jõudes magasin paar tundi, siis avastasin et Marial peab sünnipäeva juba lõuna paiku, nii siis jooksin poodi kingitust otsima ja siis Greppi. Ikka nii tore oli jälle üle pika aja näha vanu klassiõdesi, peaks ikka tihedamini korraldama neid kokku saamisi.
Koju jõudes ma natuke veetsin niisama aega, siis hakkas pea valutama ja ronisin magama. Magasin umbes 7st 9-ni siis sain teada, et Janek pidi genis dj olema ja sain aru, et ma olen liiga läbi, et ükskõik kuhu minna... Kahju, et sinna ei jõudnud :(
aga vähemalt magasin ma siis kella üheksast 12-ni, niiiii et nüüd peaksin olema puhanud :D

No comments: