Monday, February 28, 2011

midagi ikka...

Järjekordselt suurem paus sisse jäänud, lihtsalt pole jõudnud arvutis vajutada new post nuppu ja sõnu kirja panna... nüüd juba pool meelest kah -.-
Kõigepealt meie uus treener- Jaan (perekonna nime ei tea)
Tegelikult oli meil temaga esimene tund juba eelmine nädal, aga see selleks. Ta õpetab natuke põrandaliikumist ja sellist voolavat liikumist minu meelest. Ta muidu ütles, et on pigem koreograaf, kui tantsija, kuid tema tunnid on igatahes huvitavad ja harjutused mulle meeldivad :D
Nii ma juba olen unustanud millest kõigest ma rääkida olen tahtnud...
Aga pika nv ajal pidasime siis sugulastega soolaleivakat ja käisime sugulastel külas 8onu ja tädi jõudsid Kambodžalt tagasi (lisame siis Venezuela, Argentiina taha veel ka Kambodža oma reisi nimekirja) - ühesõnaga palju sugulasi...
Käisin ka rockis ja kuulasin tuttavate bändi (paradise below?..)

Kuid ma käisin ka laupäeval sponsorkoolitusel. Peab ütlema, et Tartu YFU kontor mulle ikka meeldib, seal saab alati süüa kõike head ja nimesed on tõesti avatud ja rõõmsad. Seekord läbisid koos minuga koolitust:Grete (Rutt), Sander, Henn, (need olid ka minuga valimistepäeval), siis veel Helen, Helena, Kertu ... vb keegi veel, kuidpraegu ei meenu küll...
No siis me rääkisime kõik punktid läbi. Pean veel sponsorlusavalduse tegema: cv, elulugu, sissejuhatus, soovituskirjad jne. siis kui see valmis siis tuleb firmad leida, uurida välja nende finants seis, nendega kontakt saada (muidugi välja mõelda ka kuidas mina neid aidata saan??!!) ja siis saangi raha :D kõlab lihtsalt
Praegu olen lihtsalt üliväsinud (mõtlesin eile enne magamist lugeda paar lehekülge, et siis parem uni tuleks... lõpuks lugesin pool ööd -.- geniaalne idee ikka), kuid joon teed (oolung on ikka üks mu lemmikuid) ja jutustan msn-is, elu on oma lihtsuses ilus :D
peaks ka ööakadeemiale mõtlema...

No comments: