Thursday, February 24, 2011

Vestlus

Järjekordselt on olnud lihtsalt liiga kiire, et jõuda blogima.
Kool on üldse nagu teisejärguliseks muutunud, viimati olin koolis terve päeva perioodi esimesel päeval (ok esmaspäeval ainult hilinesin)
Teisipäeval käisin muidu YFUs vestlusel. Läksin peale kolmandat tundi siis bussi peale, kus ma lootsin, et saan rahulikult laiutada ja lugeda ("Päeavst vahtkonda"- tõsiselt hea raamat, kõvasti üllatusi ja skeeme, mida ei suuda ette arvata), kuid olenemata, et vabu kohti oli hunnikutes, istus minu kõrvale üks kutt (ei saanud laiutada :(, aga vähemalt oli sõbralik :D) Eriti tore oli bussi sõidu ajal seletada Mari-Liisile füüsika praktikumi ülesannet, vist terve buss vaatas mind imelikult, et ma räägin kellelegi kuidas klotsi laua pealt maha nipsutada ja nipsu kiirust siis arvutada :D
Tallinnas ma suutsinmuidugi leiutada oma tee YFU kontorisse (mileks järgida teiste antud juhiseid -.-), kuid vähemalt jõudsin kohale.
Algul kui ma kontorisse sisenesin, üllatusin kui külmalt mind vastu võeti: Tulid vestlusele? üksi w? ja siis jäeti mind lihtsalt koridori ootama, eks ma siis ootsain, kuni emme kohale jõudis ja meiega vestlev isik (kes ei avaldanud meile oma nime) meid juhatas vestlusruumi. Seal me arutasime kõik lepingu punktid üle (kuna enamik oli mulle teada, siis just väga põnev see ei olnud). Pean nüüd veel raha kokku saamma ja lepingule alla kirjutama (mida peaksin tegema juba märtsis, kuigi ma veel ei tea, kas saan raha kokku :(, aga eks see oleneb ka sellest kas stipi saan või ei)
See laupäev on muidu sponsoriluskoolitus ja kui kõik plaani päraselt läheb siis võiksin ka vanade klassiõdedega kokku saada...
Muidu mõtlen, et võtan pika nv rahulikult, kuid eks näis mis sellest plaanist saab...
Vahepeal aga käis Liina siin ja vaatasime filmi, lisaks on meil nüüd juba köögis isegi pliit!! ja suurest kokanduspuuduses ma tegin trühvleid (marianne kommidega), nii hea oli üle pika aja jälle kokata.


No comments: