Sunday, February 13, 2011

Lühidalt taotlusankeedist


See pole just eriti põnev teema, üks tõsine paberitega jändamine, mitte just raske, aga tüütu.

lisaks ankeedile tuli saata ka:

  1. Lugu endast (masinkirjas), oma elust, perest (teie läbisaamisest omavahel), hobidest, koolist, mis keeli Sa oled õppinud (mitu aastat), kes Sa oled, miks Sa soovid aastaks/semestriks välismaale õppima minna ja kuidas Sa seda endale ette kujutad.
  2. Viimase koolitunnistuse ja jooksva kooliaasta tunnistuse (e-kooli väljavõte) kinnitatud koopia;
  3. Soovituskiri (õpetaja, ringijuhi, treeneri, tööandja, jne poolt);
  4. Terviseleht; võib täita kooli- või perearst;
  5. Passipilt taotlusankeedile (mitte rohkem kui kolm kuud vana);
  6. Taotlemismaksu maksekinnituse koopia. Taotlemismaks on 10 Eurot.
No mina maksin seda muidugi kroonides :D

Saatsin selle kõik ära ja siis jäin valimispäeva ootama... mida ootasin kaua....
Vahepeal juba mõtlesin, et loobun, sest valimispäevad tulid ja tulid, aga ma ei saanud lihtsalt mitte ükski pühapäev minna Tallinnasse :S ja Tartus ei tulnud ega tulnud...
Vahepeal mõtlesin ka UWC-sse kandideerida, aga ma pole seda veel teinud
(Lühidalt UWC-st: UWC jagab noortele stipendiumi, et minna Itaaliasse või Norrasse, kuid seal eelistatakse 2 aastaks jäämist ja kuigi see tuleks mulle odavam, kuna stipid on 100% ja 90%, siis see organisatsioon on palju tõsisem ja kandideerimisem sinna palju raskem... lisaks tõsine paberimajandus:

Kandideerimiseks on vajalikud järgnevad dokumendid:
  • Taotlusblankett, mis on saadaval siit;
  • Ühe õpetaja soovituskiri koos kontaktandmetega;
  • Enesetutvustus ja põhjendus, miks soovid õppida UWCs (1 lk);
  • Essee ühel järgnevatest teemadest:

1. Vassivad massid
2. Kas mina värviksin pronkssõduri kuldseks?
3. Ainult piisavas pimeduses näed sa tähti
4. Mitte ükski vihmapiisk ei pea end uputuse eest vastutavaks
5. Kloonimine – surematuse eliksiir
6. Eesti sõdur võõral maal – kas poliitiline ohvritalitus?
7. Kristina Šmigun-Vähi: „Õppimine segas sportimist“ vs Gerd Kanter: „Rumalatele pole spordis kohta“
8. „Multikultuurne ühiskond on läbi kukkunud“ (Angela Merkel)

NB! Kõik dokumendid peavad olema eesti keeles. Kirjalike esseede pikkuseks kuni kaks lehekülge (Times New Roman, reavahe 1,5). Essees loodame näha kandideerija arutlusoskust, ühiskondlikke teadmisi ja omanäolisust.)

Ühesõnaga ma pole sinna veel kandideerinud ja mul kohe varsti ka viimane võiamlus, kuid ma veel nuputan selle kallal.


No comments: