Thursday, February 17, 2011

Mõttetera: Pealkirjad on nõmedad!


Ma mõtlesin, et kirjutan siia kiiruga ka oma kõnevõistlusest.
Kõnevõistlus toimus siis esmaspäeval Härmas, nii ma siis meelitasin Triinu ja Mari ka endaga kaasa kuulama. Kokkuvõttes kohtasin seal üsna palju vanu ja uusi tuttavaid ja esinemine ei läinud ka väga halvasti, kuigi Treffis läks minu meelest paremini... Võitsid härmakad (Jaan-Eerik; Kaur), Jaan-Eerikul oli hea kõne, kuid minu meelest kõnelemine oli kohati veidi ebalev. Kaur rääkis enesekindlamalt, kuid kõne sisu oli tal halvem. Ise ma olen oma esinemisega rahul ja minu meelest läks meie koolist Juuditil ka hästi.

Muidu pole viimastel päevadel midagi erilist juhtunud, kolmapäeval magasin rahulikult ja ei jõudnud võrkpalli mängima, kuid kuna ma täna ei oleks ka eriti võrku minna mängima, siis võib olla oli see isegi hea. Kuigi oleks tahtnud jälle üle pika aja mägida....
Avastasin, et geo eksami kursus oli juba esimesel tunnil tappev, kuigi üllatusin kui vähe ma tegelikult paralleelikaid tean. B-klassist oli päris palju tundmatuid nägusid.

YFU-ga ma registreerisinend nüüd vestlusele 22. veebruar, mistõttu puudun sel päeval ka koolist (kunstit pole nii et väga vahet pole). 26. lähen ka spnsorluskoolitusele koos gretega, keda ma kohtasin valimistepäeval ja vb ka koos marisega, keda samuti kohtasin valimispäeval.

Ma homme ajaloo viktoriinile, nii et peaksin kümmet ajaloo raamatut lugema. :(

Ma e tea kuidas ma teaksin, millega mõned inimesed tegeleksid, kui poleks blogisid :D

2 comments:

Helen said...

Kuidas aikus läks siis?:D:D

Anu said...

pole veel käinud, homme