Monday, February 14, 2011

valimistepäev

Nii lõpuks ometi saan ma rääkida oma valimistepäevast, kuid mul on lihtsalt iga päevaga järjest rohkem rääkida ja rääkida. Lihtsalt imeilus sõbrapäev on olnud (arvestades ikkagi, et mul oli mata arvestus ja sada muud asja ka) :D

Valimistepäevale oli eriti lõbus minek Triinuga :D Ärkasime vist kell kuus hommikul annelinnas üles ja üritasime siis bussi peale jõuda, väljas oli ikka megakülm. Aga õnneks tuli buss suht kohe kui bussipeatuse üles leidsime (tänu Triinule, kui me oleksime minu ideid järginud, poleks me ilmselt ka täna veel kohal... ja öeldakse veel et Triinu ei oska bussiga sõita :D) Minu juurde jõudsime siis suht ruttu, istusime siis arvutis, sõime võileibu (mul pole köögimööblit ikka veel), tegime teed, pesime juukseid ja avastasime, et meil kiire, nii siis hakkasime ruttu linna poole minema. Triinu läks esinema ÉSTONIASSE, mina siis valimistepäevale. (muidugi suutis Triinu jäta oma rahakoti minu juurde -.- Tallinnas võis lõbus olla rahata)
Valimistepäevale jõudsin ma kandidaatidest esimesena.. või no esimesena kes sai sisse...
Lisaks minule kandideerisid veel: Maris, Grete, Mikk, Sander, Henn (perekonna nimed jätan nimetamata, kuna tean, et mõned hoiavad seda veel saladuses :P, muidu tore oli kohata kedagi ka minu koolist)
[Muide avastasin, et kõik mu sõprade nimed on juba peaaegu kordumises (muidugi välja arvatud Qahdit :D)]
Aga valimistepäeva plaan oli umbes selline:
  • info YFU kohta, samuti tutvustasid tegijad ennast : Anneliis, Madis (sama kes mulle infotundi korraldas), Ingrid ja Henri (need viimaseid nimesi ma tegelikult ei mäleta.. minu nimemälu puhul on kaks neljast ka hea saavutus...aga vb olid ka need nii)
  • tutvumismäng- kirjutati lipikule küsimusi, mis pärast loosiga võeti ja siis nende küsimuste kaudu tutvuti.
  • Rongisõit/-mäng- seal meid jaotati kaheks kolmeseks rühmaks ja siis valisime nimekirjas 3 inimest, keda me võtaksime endaga rongikupeesse ja 3 keda ei võtaks. Ma mäletan et minu rühmas me ei võtnud viisata poola üksikema üheaastase lapsega (kuna laps võib nutta öösiti), äsja vangist vabanenud mustlast ja veel kedagi, kes praegu ei meenu. Kaasa võtsime mingi kirjaniku ja Rootsi superstaari ja kellegi veel... Siis nad küsisid ka miks me nemad võtsime ja mis me arvaksime kui meie kupeekaaslased oleksid geibaar, hiv-i nakatunud luuletaja ja mõned veel
  • Siis vahepeal me sõime ja jõime (teed, küpsiseid, krõpsu, viinamarju mandariine)
  • Case'd ja rollimäng: loeti ette case ja me vastasime siis selle põhjal küsimustele. Siis tuli rollimäng, kus mina olin 71-aastane pühendunud katoliiklik preester ja ma pidin veenma vahetusaastale tulnud ateisti Andrest (Mikk) hakkama pihil käima ja ta usku pöörama.
  • intervjuud: see oli minu meelest kõige hullem... kuid küsimused oli kerged (va üks silmaringi küsimus, kui küsiti mingit inimest, kellest ma polnud kuulnudki... H-tähega vist) inglisekeelsed küsimused mulle ka ei meeldinud, sest mul oli sel hetkel kõik sõnad peast pühitud.
  • Siis tulid vanemad kohale. Emme leidis muidugi oma tuttavaid, siis tuli üks naine, kes rääkis oma kogemustest vahetusõpilase enda juurde võtmisest ja lapse vahetusaastale saatmisel.
Võib olla jäi mul midagi vahele... see juhtus siiski eile (tundub küll juba nagu nädal tagasi... nii palju on lihtsalt vahepeal juhtunud) Nad küll ütlesid, et mingi nädal võib vastuse kätte saamiseni minna, aga ma sain täna kell 13.55 ja ma sain JAAAA vastuse!!!!! Ma sain ka stipendiumi kandidaadiks, mistõttu ma pean jälle tapvaid küsimusi vastama, aga ma olen niii happy ja rahul, et see ei saa mu tuju rikkuda. Elu on ikka imeline :D


Muidu eile.. mis tundub sajand tagasi.. pidin ma siis kõne pähe õppima, koristama, Baerisse minema (et sõbrapäeva trühvleid teha), matat vaatama (täna oli arvestus), ajalugu lugema (nädala pärast viktoriin)... ja mida mina tegin... vaatasin telekat, istusin arvutis -.- ma ei saanud ühtki neist tehtud... kõne õppisin hommikul pähe... Ma peaks end käsile võtma ja vähemalt homseks eesti keeleks õppima.

Kuid praegu kõigile viimaseid minuteid ilusaimat ja parimat sõbrapäeva :D









No comments: