Sunday, February 20, 2011

Elu nädalavahetusest nädalavaehtuseni

Jälle üks tegevusrohke nädalavahetus. Igatsen ainult oma voodis magamist ja perekondliku hommikusööki pannkookidega :D
Reedel läksin siis enne kehalist ära ajaloo viktoriinile...
Tegelikult oleksime vabalt võinud kehalise ka olla. Kui me sinna jõudsime oli meil veel kolm tundi vaba aega... Mida meil oleks tegelikult ka vaja olnud, sest osad raamatud olid lugemata,aga kuna meil nagu nii osasi raamatuid polnud ja need mis meil olid neid me ei viitsinud lugeda, siis me panime seal mängutoas puslet kokku :D (Peab ütlema, et pusle oli väga raske, üle poole aja panime puslet) Jõudsime veel ka metroos käia enne kui viktoriin algas. Viktoriin läks ikka väga metsa.
Kuid tore oli kohata vanu klassikaaslasi ja kohata kultuuriministrit ja mitte teada saada mitmendaks me jäime (kuna võitsid 12 siis pole väga hull)
Pärast tuli Maria minu juurde, kus ma näitasin maja ja vaatasime telekat.
Siis helistas Neti ja otsis õhtuks öömaja ja tegevust. Öömaja ma ka pakkusin, kuid tegevust väga ei leidnudki, mõtlesin juba, et tuleb kas vaikne õhtu või peab linna peale külmetama minema...
Kuni meil tuli idee, et lähme minu vanasse koju ja kutsume rahva sinna. Mõeldud tehtud.
Käisime isegi hernes ära (kust sain joogid kätte).
Muidugi peaks mainima, et teine kord võiks sellele ideele tulla enne südaööd. Rahvast kutsuma hakates avastaime, et peale südaööd on inimesed juba kas täis või magamas. Aga lõpuks olime mingi kümnekesi. Eriti tore oli, et kui enamik rahvast ära läks jäi lisaks Netile, Masrisele ja Saarale ka mingi kutt krooksust ööseks (meil oli valida kas laseme tal 12 km kõmpida sellise ilmaga või lubame tal magama jääda).
PS! See ilm oli ikka kohutav, suutsin külmuda kontideni juba teekonnal uuest kodust vanasse koju, mis ei ole väga pikk maa.
Muidugi olin ma õhtul juba unustanud, et hommikul lingvistika olümpiaadile (tänu kaadule ja netile meenus :D ), mistõttu hommikul ma siis ärkasin hommikul kuskil kell 8/9, kiiruga koristasin veidi ja läksin koju, et siis asjad pakkida ja 10.oo jõuda olümpiaadile. Õnneks enne lahkumist Kaadu suutis mulle selgeks teha, et olümpiaad on kell 12.oo -.-. Kuid seda aega ei saanud ma magamiskes kasutada, sest avastasin, et Saara oli jätnud oma telefoni Baeri. Niisiis uuesti Baeri, kus ma veel koristasin veidi ja siis otse lingvistikale.
Lingvistika ajaks olin omandanud korraliku peavalu ja uimasuse segu (Jeesss! hakkame ülesandeid lahendama...) Kardetavasti tulemus ei tule ka väga hea, sest minu loogika suutis olla kohutav.
Peale lingvistikat olin ma täiesti läbi: magamatus, nälg, külmus, peavalu ja kodutee. Kuid koju jõudes avastain, et mul on tund aega, et koristada ja siis perega peretuttava juurde ja sõbranna juurde. Eks ma võtsin siis end kokku ja mõtlesin eesootavale söögile :D
Aga sõbranna juures siis mängisime lauamänge, kuulasime muusikat ja tegime/vaatasime pilte, ühesõnaga lõime aega surnuks.
Päeval tulin siis koju ja nüüd pean veel yfu stipitaotluse ära kirjutama:

  • Mis põhjusel Sa YFU stipendiumi taotled?
  • Too välja mõned mõtted, kuidas saaksid vabatahtlikuna YFU Eesti tegevusse panustada?
  • Millisena näed vahetusaasta mõju/kasu oma elule pikemas perspektiivis?
Toredad küsimused... just ei oota neile vastamist -.-

PS! Skinsi uus hooaeg on sõltuvust tekitav