Sunday, February 13, 2011

Belgia


Mina valisin oma riigiks Belgia.
Pean ütlema, et see ei olnud kerge valik. Ma mõtlesin ikka iga võimaliku riigi peale ja enne ära saatmist ma umbes 71 korda kustutasin ja muutsin nimesi, nii et lõpuks ma enam isegi ei mäleta, mis mu teisteks valikuteks jäid.... aga Belgia jäi mul igatahes esikohale ja just flaamikeelne osa seal.
Sest:
  • Euroopas saab stippi
  • Madalmaad on mulle alati meeldinud, aga Hollandis ma olen käinud (lennujaamas :D) ja mulle ei meeldi, kuidas kõik kohe mõtlevad seda kuuldes tubakatoodetele ja punaste laternate tänavale
  • Tahtsin väikeriiki ja riiki, millega suudaksin ennast tunda lähedasena, Belgias on väga huvitav ajalugu ja kultuur
  • ma armastan sokolaadi :D
  • flaamikeel kõlab mulle unistuste keelena. Tahtsin kindlasti väikest keelt (nagu Eestigi) ja midagi mille üle oleks oma rahvas uhke
  • Belgial on raske olukord Flaamlaste ja prantsuse osaga, mis samastub mulle natu Eestiga... või Soomeugri rahvaste ja venelastega või ükskõik millise sellise olukorraga, mis tegelikult on maailmas üsna laialt levinud
  • see on tõsiselt ilus riik :D
  • ma ei saa ju lumest eemale hoida :D (mitte et ma selle ilmaga püsti püsiksin - mõned juba teavad, kui tihti ma kukun -.-)



No comments: