Monday, February 14, 2011

Infopäev +...

infotund
Sellest mul väga pole midagi rääkida, kuid kõigepealt suutsin olla professionaalne koha ülesleidja. Leidsin õige tänava küll kergesti ja maja ka, aga uksest sisse ma ei saanud. Seisin siis seal natuke, mõtlesin, et peaks kellelegi helistama, aga pole numbrit. Siis tuli mingi mees ja tõmbas ukse lahti... selgus, et uks käis lihtsalt väga raskelt -.-
Infotund oli muidu lõbus. Üks Madis (kes käis Belgias prantsuskeelses osas) ja Johanna (kes käis Hollandis) rääkisid siis lihtsalt oma kogemustest. Mõned olid ikka täitsa naljakad ka ja naerda sai palju. Eriti veel suurenes minu soov minna Belgiasse ja ma olen ikka nii õnnelik oma valiku üle :D


Ma küll mõtlesin, et ma ei hakka siia looma gossip girli blogi või mingi klatšimisnurka, aga ma otsustasin, et lisan siia ka mõned sündmused, kuid ainult need, mis mõjutavad aastast projeki või minu kohta.
Nii siis, et kõik kellele ma pole veel jõudnud rääkida, jõudsid mu vanemad just Lõuna-Ameerikast tagasi ja minu kohtumõistmine ootas ees. Jõudsin vahepeal peo korraldada ja vanaemale vahele jääda ...
Igatahes emme siis kohe küsis, et mis värk toimus ja kas asi läks ülekäte. Keerutasin end suht välja, et midagi erilist ei toimunud ja lihtsalt trennikad olid külas. Siis ta soovis teada miks arvutilaud katki on, kas keegi on nende vannitoas roopinud (sellest ma ei teadnud midagi...) ja miks mingi võõras meeste pesu on meie juures (facepalm). Kuid muidu ei juhtunudki midagi, ei julgenud kohe samal õhtul küll välja eriti minna, aga järgmine õhtu see mind enam ei huvitanud. Pean ütlema, et armastan oma vanemaid nende mõistlikkuse eest. Mind vähemalt ei pandud aasta lõpuni koduaresti ega midagi :D


2 comments:

Mari said...

oi, ma vist oleks tahtnud seda otse sinult kuulda, kelmikalt :D:D

Mind vähemalt ei pandud aasta lõpuni koduaresti ega midagi :D

HEA HUUMOR !:D

Anu said...

jaaa ma oleks sulle tahtnud rääkida ka, ikka liiga kiire on praegu :S