Tuesday, December 20, 2011

Kallis jõuluvana,

Aitäh minu imemeeldiva esimese kingituse eest :D Nüüd jään veel pärisjõule ootama ;)

Kuid kõigepealt nagu lubatud eesti õhtu!!!! :D
Päev muidugi algas suure poeskäiguga ja selle järel toitude valmistamine: kartulisalat, verivorstid hapukapsa ja ahjukartulitega, häbelik taluneiu. Lisaks kuulus päevaroogade hulka rosolje, pelmeenid ja piparkoogid (suured tänud Hillele)!!

Õhtu kohe hakkas meeldiva üllatusega: kui koos ühe valloonia tüdrukuga, kelle pere juures eelmine aasta elas Tiina, sadas sisse terve hulk vahetusõpilasi!!!Oioioi kui meeldiv see oli.. teised tulid šokolaadireisilt, kus mina ei käinud ja otsustasid läbi astuda <3

Õhtu jooksul vaatasime ka ühte Eesti kohta filmi, kus oli hästi palju vanasid klippe ja siis satume hansapäevade peale ja kui äkki vanad tuttavad sinised keskaja kleidid kõnnivad mööda!! Oi milline meeldiv üllatus, et isegi meie stuudio sai lindile, olime küll mõne sekundi ainult, kuid ikkagi oli kuidagi niiii meeldiv. ennast ma küll üles ei jõudnud leida, aga kindlasti ma ka olin seal :D

Teine kena tegevus oli minu tehtud küsimustik, ennast kiitmast küll ei väsi.... Aga minu meelest läks väga hästi ja tundus lõbus olevat :)

Eelmine nädala vahetust oli vägagi huvitav Beleni, ühe Ecuadori tüdruku sünnipäev :D Kui tahate minna kuhugi pidutsema, siis Ecuador tundub üsnagi hea valik, pluss inimesed sealt tunduvad väga toredad
Nii, et kes tahaks siis minuga  Ecuadori tulla?? Ööbimiskoht on juba lubatud :)

Nüüd olen kõik oma piinavad eksamid ära teinud.. käisin ka klassiõdedega korra väljas, enam ei saanud keegi koju õppima joosta :P Jõule pean nendega reedel.... mil ma teen muidugi kõiki asju... alates skaudist kuni mu venna sünnipäevani :D

Ja oi kuidas ma ikka igatsen kõiki, kõik tunduvad nii tegusad olevat ja lihtsalt nii lahedad!!! JA MA LIHTSALT ARMASTAN KIRJAKESI SAADA!!!! Kallid




(PS! kuna mulle meeldib, siis saate nüüd kõik laikida mu postitusi... palju kergem on ikka kirjutada, kui vahepeal mingit tagasisidet jälle saab)


2 comments:

Karet said...

Šokolaadireis? Tegelikult? Kõlab niii hästi!Nagu ka Ecuador Ja nii hea, et sa kirjutad!!!

Anu said...

natuke kurb jah, et ei saanud minna, kuid põhiliselt oli lihtsalt šokolaadi vabriku külastamine ja lihtsalt ei leidnud aega :S

Ja väga tore, et sa ikka veel loed :D