Sunday, December 11, 2011

LIIGA KIIRE :s

Kuna mul tõesti ei ole praegu aega, siis ma kirjutan siia praegu ainult märksõnad, millest ma järgmine kord kirjutan :D
(ajal, mil kirjutan seda postitust tean, et pean umbes 150 matemaatika teemat pähe õppima: tõestamised ja formulaariumid ja muidugi ülesanded ka...kuid sellestki vb mõni teine kord)

  1. Sinterklaas YFU-ga
  2. Sinterklaas skautidega
  3. Sinterklaas perega
  4. õhtusöök, et ehitada koolimaja Bangladeshi
  5. Kooli veerandi lõpp ja eksamid!!!
  6. EESTI ÕHTU!
  7. uisutamine x)
  8. raport-card
Maar waarschijnlijk ik zou niet schrijven over alle thema's....
Ehk siis ilmselt jäten mõned teemad välja jälja.

Ja nüüd pildike minu kõige imearmsamast vennast <3 (sorry Andri, Alvar)

kirjutage kui millestki kuulda  tahate ;)

1 comment:

Mari said...

Issaand jumal ninnu-nännu, aga no ma ei saa kohe ütlemata jätta, et su vennakene on tõepoolest imearmas, pisike, habras ja samal ajal nii võluv! :))
Edu ja õnne teile kõigile!