Sunday, November 27, 2011

YFU


 Meie kõige crazy'est grupp... party marginal!!!!!!!

Olgu ma tean, et olen ühe nädala vahele jätnud ja et peaksin vist siis kirjutama kuidas ma Keemias õpin oksüdatsiooni astet, koolis lähenevad eksamid, eelmine nädalavahetus ei jõudnud skauti, kuna pidin tegema reklaami oma firmakesele, kuidas ma käisin Kotryna koori laulmist vaatamas ja ma ei tea mis tuhat asja tegin... Aga ma kavatsen selle vahele jätta... ja rääkida oma keskaastaseminarist or re-entry weekend... of zo .. :P

Laupäevast pühapäevani olen siis tegelenud põhiliselt kõige kõige lõbusamaga kõige kõige lahedamate inimestega :D

Kuid pikalt rääkimata, üks toredamaid ja ka kõige raskemaid mänge oli täita vabatahtlike kõik väljamõeldud ülesanded...
sorry mahakriipsutamise pärast, kuid need ülesanded olid siis selleks hetkeks tehtud ;)
Mitte iga aasta ei saada sellega hakkama, aga meie vot saime :D
Kui ülesandeid vaadata, siis tunduvad jah natuke pöörased ja hullumeelsed (12)
Näiteks teha 200 laevukest...
Augustada lõpuni 10 A4 paberit...
sorteerida šokolaadi tükid ja riis... 
pesta 3 seepi lõpuni....
kirjutada YFU igale paberile..
100 suudlust paberile (loendatult)
 rääkida oma vahetusperest ilma äää ütlemata 10 minutit (see oli üsna tülikas... olin oma 3 minutiga rahul)
 Naerda 10 minutit puu üle.... tee ei taha teada kui raske see on...
Õppida pähe 1. salm belgia hümnist ja ülejäänud paberilt ära laulda... ja ega need sõnad nii lihtsad ei olnud, et isegi paberilt peale harjutamisi oleks lihtne olnud laulda (muide mina olin ainuke mitte belglane selles ülesandes... teised pildil on Vallooniast... nad teadsid vähemalt viisi)
oioi kui palju trenni ma sain teha... pidime 500 kätekõverdust, kõhulihast ja hüpenööri hüpet tegema, millest minu lihased on väga valulised.
 ja  nagu nimekirjast näha võite veel palju muud ;)
Kuid kokkuvõttes saime hakkama, mahtusime aega (kuigi sõna otseses mõttes viimase minutiga) ja võitsime!!!

Auhinnaks saime lasta vabatahtlikel teha midagi meie jaoks. Pidime valima 5 ülesannet, millest siis nemad valisid: hommikusöök voodisse ja naljapildid.
Hommikusöök voodisse kõlab küll hästi, kuid jätsime veidi arvestamata kui varajased meie vabatahtlikud on... minu meelest hommikusöök ei ole päris kell 4 öösel...
Ja naljapildid olid siis kostüümides pildid wc potil seistes.. natuke raske seletada, kuid kui kunagi pildid leian, siis vb uuendan ja saate paremini aru.


 Ülejäänud aja me enamasti arutasime, rääkisime oma kogemustest elamustest ja mängisime (pildil on libahundimäng Belgia moodi, kuid täpselt sama põnev ;)

Õhtul oli ka marginaalne pidu, kus ülesandeks oli võtta kõige pöörasemad riided kaasa.
Ja lõpetuseks võite eesti keele sellelt imetoredalt meistriteoselt üles leida. ;)

No comments: