Monday, November 14, 2011

igast nurgast

OOO PRANTSUSE KEEL MU ARMASTUS... (Vähemalt viimased tunnid)
Ma ei tea kuidas teiste tundide presentatsioonid oleksid, kuid prantsas armastavad kõik küpsetada... mmm kui hea!!!
 Snäkileivakesed, pannkoogid, kišš, šokolaadimousse, muffinid, speculaasikook, trühvlid... lihtsalt mõned toidud, millega ma oma prantsuse keele tundides maiustanud olen :P Pean ütlema, et kuigi ma eriti prantsuse keelest aru ei saa, on olnud prantsuse keele esitlused ühed parimad :D ja teema on utoopiline küla... ei saa just öelda, et oleks seotud toiduga...

Tuletõrjeõppus...  üsnagi üllatuslik, erinedes kõikidest teistest tuletõrje õppustest minu elus. Isegi õpetajad ei teadnud sellest (mis tähendas, et paljudel klassidel olid testid pooleli), ehk siis keset tundi hakkab tuletõrje alarm tööle ja sul ei ole õrna aimugi, et kas see on nali või mitte (isegi tuletõrje auto oldi kohale toodud, et näha vist kui kaua selle sõitmine aega võtab või et siis lisada elavust ja lärmi)... Niisiis pakkisime kõik asjad kotti, panime mantlid selga ja jalutasime välja... milleks kiirustada, juhul kui see päris tulekahju oleks olnud -.-
Kuid ega ma väga ei kahetse, keset mata tundi väike jalutuskäik ja niisama passimine, minu meelst pole paha :D

Reedel pidasime ema sünnipäeva (mina ja Kotryna kinkisime roosi ja koogi), läksime kogu perega Brüsselisse restorani, järjekordselt hiigel kogus süüa :D Kuid oli üks imekena lõuna.

Laupäeval käisin skautidega papierslag üritusel, see tähendab et meie korjame kokku kõik ümberkaudsete inimeste paberivarud ja asetame nad konteinerisse. Nüüd ma mõistan kuidas Belgia prügisorteerimisel esikohal on. Kuid kuigi töö oli rakse (käed ei suuda enam koolikottigi tõsta), oli seltskond lõbus ja kokkuvõttes kasti ühest käest tesie andmine ei ole raske.
Õhtul tulid meil külalised, milleks mina ja Kotryna olime valmistanud midagi kodumaist... mulle oldi jäätud dessert, milleks mina tegin häbeliku taluneiu, mis osutus täielikuks hitiks.. järgminekord siis proovime leiva (pruuni saia) asemel speculoosiküpsistega (lihtsalt kuna me paneme seda kõikjale :D kuid kui te teaksite kui hea see on, siis saaksite aru)
Ja siis õhtul olime mina ja Kotryna otsustanud minna Noorale külla, vahetusõpilane Soomest, kes elab 10 minuti rongisõidu kaugusel meist... Meil kulus selleks 1,5 tundi...-.- (fail)

Nimelt, kuna me pidime ju ka poodi minema, sattusime järjekordselt kohutava ruttuga rongijaama, hüpates nagu ikka esimese rongi peale, mis ju peaks olema õige (platvorm oli õige... kuid kahjuks muudetud) ja rongis istudes avastame, et oi rong sõidab valele poole (kurat), järjekordselt kell õhtul hilja, et siis ikka kindlasti võimaldada meil võimalikult kaua sõita lasta.... õnneks seekord sõitsime Brüsseli suunas (kuigi totaalselt vale suund, siis vähemalt suurem keskus ja natuke paremate võimalustega jõuda lõpuks õigesse lõpppunkti) ja vähemalt nüüd taipasime me päris ruttu oma viga, juba teame vähemalt, mis suunas me peaksime sõitma :P

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiwJN935PYK_Ojdocm_6v1tNCk-ekLybF4YidcBqhiJE6y59UXg7BAh_-ZmHA5fnphUiWFSlxPJimDHNJqgcnSlGTsAfcDKfbFU8hSbuOgJvCkEAT_dQLuyzcEGVcER7LSv3EIcNr_Btl4d/s1600/merge.gif

Ma ei tea, paljud teist pransuse keelt mõistavad, kuid siin siis pileti kontrolöri kirjutatud tekst meie piletile, mis andis meile loa sõita Brüsselitsoonis ilma piletita rongiga... (peaks mainima, et 2 euroga Brüsselisse sõita on ka osavus, peaks teinekordki rääkima pika jutu, kuidas vale rongi peal...) ega sellise käekirjaga sain minagi aru ainult, et kallid kolleegid,  2 eksinud tüdrukut.... vms

Noora juures oli see eest väga lõbus, väga vähe und ja siis ka väga palju draamat, kuid õnneks oli kõik õnneliku lõpuga :D

No comments: