Thursday, December 15, 2011

Sinterklaas


  1. Sinterklaas YFU-ga
  2. Sinterklaas skautidega
  3. Sinterklaas perega
  4. õhtusöök, et ehitada koolimaja Bangladeshi
  5. Kooli veerandi lõpp ja eksamid!!!
  6. EESTI ÕHTU!
  7. uisutamine x)
  8. raport-card
Hei!!
olen nüüd poole peal oma eksami nädalaga, linnas on juba vaikselt jõulumeeleolu, kuulen pidevalt kuidas mõni auto jälle jõulumuusikaga minu akna alt mööda sõidab, linnas on mõned karnevalli lõbustused, hobused ja lambad laudas ja muidugi jõululaat. Toaski seisab kuusk, mille oleme ära kaunistanud.... ainult lund ei ole ja pole ollagi :s

Kuid enne kui jõulud tulevad, peaks vist ruttu ära seletama, mis asi on sinterklaas...
Nagu näha võite on temagi valge pika habemega vanamees punases.. lihtsalt mõndade erinevustega, nagu näiteks on tal põtrade asemel hobune ja ta ei lenda vaid hüppab ühelt katuselt teisele ja päkapikkude asemel on tal must Piet, Kes näeb välja minu meelest nagu aafriklane, kuid kes on lihtsalt must koguaeg korstendesse käimisest.

Iga aasta 6. detsembri hommikul, sinterklaas tuleb aurulaevaga hispaaniast suure paksu raamatuga, mis ütleb kes on hea ja kes halb laps olnud. Siis saavad kõik head lapsed kommi ja pahad lapsed pistetakse kotti, et viia hispaaniasse....

Esimene sinterklaas oli vist siiski koolis, kus jagati veidi kommi ja siis pidi klass laulma. Kuid YFU-ga oli asi natuke suurejoonelisem, seal oli meil kõigepealt väike mäng Leuveni linnapeal (oi kuidas ma lihtsalt armastan Leuvenis elamist!)  Linna peal jooksmine tähendas siis jälle igasuguste erinevate ülesannete täitmist ja kohtade leidmist. Nagu näiteks ehitasime minu rühmaga püramiidi.
Peale seda läksime ühte restorani pannkooke sööma ja sinterklaasiga kohtuma.... mis tähendas sülle istumist nõustumist, et jaa olen tubli ja siis kommikeste saamist. Ja siis jälle lauldakse kõik koos...
Mina ja Kotryna millegi üle naermas...
Peale sinterklaasi läksime koos yfukatega korraks välja, baari. Siis pidime mina ja Kotryna koju minema, et minna minu õe Alexandra koraldatud õhtusöömingule, mis oli korraldatud, et koguda raha kooli ehitamiseks bangladeshis. Seal siis sai natuke aasia moodi toitu ja siis kõik tõid natuke magustoitu, mille jaoks mina olin siis küpsetanud terve hommiku muffineid ja Kotryna õunakoogi. 

Järgmisel päeval läksin mina siis skautide sinterklaasi peaole (Kotryna otsustas skautidest lahkuda, nüüd käin üksi). Seal esimene tund aega me ehitasime trooni sinterklaasile ja mõtlesime välja lõkse mida ehitada... a la teip ukse ette, vesi ukse kohale, knopkad kõikjale...(ega need skautide trikid just väga ettevaatlikud ei ole alati...) siis tuli sinterklaas koos 2 musta pietiga (kes suutsid kõik lõksud kohusetundlikult enda peale võtta) ja kõik skaudid pidid siis mingi ülesande tegema nagu näiteks pidin mina tõlkima ma olen sinterklaas ja need on minu mustad pietid eesti keelde... mitte just väga keeruline :D Aga mõndadel olid raskemad üleanded või siis ebameeldivamad, näiteks üks poiss pidi 2 liitrit vett ära jooma või teine pidi ühe matemaatilise tehte ära lahendama...
Ja muidugi sai siis veel komme...

Aa jaa selle päeva hommikul oli sinterklaas siis kodus ka käinud ja samuti pidasime minu nõo ja tädi mehe sünnipäevasid, nad tulid siis meie pühapäevasele brunchile, kus saime järjekordselt suureskoguses komme ja palju süüa !!


koolis sain nüüd ka vahepeal oma esimese tunnistuse... keskmiseks sai 54% mis minu meelest polegi väga halb, sest seal sees on ka prantsuskeel, kus ainuke meetod punktide saamiseks on pm olla piisavalt õnneliku käega :D Muidu põrusin 5 aines (põrumine tähendab alla 50%... minu meelest eesti 20% on ikka päris lihtne.. eesti süsteemi järgi oleksin kõigis ainetest läbi saanud v.a. prantsas): geo, holland, bio, majandus ja prantsus... Aga üldiselt oli kõik väga positiivne. Kõik õpetqjad kirjutasid positiivseid kommentaare ja kiitsid :D Lisaks olin suutnud nii mõneski aines oma klassi parim olla (see tähendab 4 inimese seas)

See on siis üleeelmine nv... eelmine tuleb mõni teinekord

No comments: