Thursday, February 16, 2012

Mitmesti, (kuid ärge ehmuge, kõik korras)

Ma tean, et tegelikult on mul jube palju kirjutada, kuid et mitte päris kõike kirjutamata jätta teen lühiülevaate:
Debat: katastroofiline vaidluskoor
nädalavahetus: Kadri ja Hille tulid külla! pidu!!!! väga lahe!!! kohukesed!!!! pelmeenid!!! ja õunakook!!! (söök ikka põhiline)
teisipäev:valentinipäev, valentini ehete müük! kuid enamasti belgias valentini päev rohkem paarikestele...
kolmapäeva pärastlõuna: Pamela juures :D (ajalugu, laulud 10 keeles ja veel palju muud)
neljapäeva hommik: jäin auto alla :(
neljapäeva õhtupoolik: Noora tuli siia :-)
reede: arsti juurde

kuid kõige tähtsam siiski: LAUPÄEV YFU-ga PARIISI!!!


(nüüd, et kõik šoki ei saaks mu õnnetusest, siis arvatavasti sain ainult mõned sinikad juurde ja väikese šokiteraapia)

4 comments:

Mari said...

appi!

Anonymous said...

Kuidas nii siis??

Anu said...

tegelikult kui nüüd tagasi vaatan oli asi ikka üsna lihtne, auto keeras sisse ja mina olin pikali, sain natuke haiget, kuid kõik oli terve ja kui olin maha rahunenud siis ei olnudki tegelikult midagi erilist. Nii et nagu ma ütlesin, KÕIK ON KORRAS. ça va :D

Anonymous said...

Tore kuulda, head Vabariigi aastapäeva!