Thursday, February 2, 2012

vanaf zaterdag tot donderdag

Noniii, olen jälle koguaeg tegus olnud, nii et ei teagi kuhu nüüd pooleli jäin...
Laupäeval tuli aga hommikul Hille siia, saime siis natuke jalutatud ja niisama oldud ja siis õhtul suubusime New Years receptionile... uus aasta on jah juba üsna selja taga, aga noh yfu oli selle hilisemaks plaaninud :D Õhtu oli täiega tore, nagu yfu-ga ikka. Sai ikka hingetuks naerdud ja nautisin õhtut täiel rinnal. Lisaks oli ka uus vahetusõpilane Austraaliast seal ja väga paljudel oli pereliikmed kaasas või niisama vabatahtlikud või siis järgmise aasta võpid belgiast. (täpsemini võite arvatavasti sellest lugeda Hille blogist :D )

Pärast pidu sain Marcelolt sms-i et ta on Leuvenis (oli rongile hilinenud, nii et ei tulnud yfu peole) ja käisime siis natuke temaga ja veel ühe ecuadori vahetusõpilasega väljas (vahetusõpilane valloonias, kuigi elab flaami poolel, aga pr k peres).

Esmaspäeval oli suur suur streik! See ei ole esimene kord kui Belgias kõik streigib minu siinoleku ajal (viimane kord oli enne jõule, kui Valloonias oli kõik nädalas seismas ja flaami pool oli küll vähem, aga üsnagi laiaulatuslikult: alates rongidest kuni telekani). Nüüd streikisid siis jälle kõik rongid, bussid jm riigipalgal olijaid (Valloonias on see kuskil 50%!!!).
(Streigi kohta veel nii palju, et streigitakse pensionireformi pärast, vms.. pean ütlema, et poliitika ja valitsus EI OLE kohe üldse populaarsed Belgias: üle 500 päeva ilma valitsuseta ja esimese kuu jooksul juba streigid valitsuse vastu. Üsnagi katastroof minu arvates. Ja koolis ka, ega poliitikat ei taheta isegi jälgida mitte, sest kõik on seal kuidagi mustades toonides)
See tähendas ka mõndasid õpetajaid, nii et kooli minek sai kohe erilise mõtte, eriti kuna pooled õpilase ei saanud ilma rongi ja bussi liikluseta kooli tulla, aga ei, minu kool suutis vägagi kohusetundlikult kõiki, kel võimalus, kooli sundida! (kahjuks busside kadumine minu jalgrattasõitu ei mõjuta) Niisiis hommikul asusin teele ja koolis täieliku üllatusena (lisaks imelikult tekstile, mida keegi oli suurelt kirjutanud kooli hoovi) hakkas lund sadama!!! LUMI!!!
(teksti kohta kooli hoovis: keegi minu koolis oli suutnud suurelt valge värviga kirjutada suck my d***, värv oli veel värske ka, nii et ei oska öelda, kes hommikul vara siis värvipotiga otsustas tulla)
Aga jah üllatuse all mõtlesin mina lund :D Kuigi alles hiljuti oli siin veel täiega soe, nii et mul oli juba väike kartus tekkinud, et vb ei näegi see talv lund ja tõesti isegi lilled on veel väljas.



tegin siis oma aias lumega kohe pilte ka... ja õige kah, sest ega enam midagi eriti alles ei ole :s
 Millel on ka oma hea külg: mina ei pea iga päev jalgrattas lumes sõitma

Kolmapäeval teatas mulle Pamela, et ta läheb oma õega Genti, et kas ma ei taha kaasa tulla... mis siis ikka, saadan isale sõnumi  ja peale kooli võtan suuna kodu asemel rongijaama.
Gent on natuke suurem kui Leuven ja hullult ilus linn. Pm võtsime iga meetri pealt pilte, kuid minu aku oli tühi, nii siis vb saate hiljem näha pilte, kui saan nood Pamelalt. Pamela õde oli eelmine aasta ecuadoris vahetusõpilane ja tal oli kaasas ka sõbranna, kes oli eelmine  aasta Peruus vahetusõpilane.
tõsiselt, Belgias näevadki kõik linnad välja sellised.... lihtsalt kohutav kui ilus :D
ühe sain juba Pamelt ka :)



Neljapäev oli lihtsalt hiilgama tore koolipäev, mul täiesti lihased valutavad naermisest :D

Unustasin vahepeal kirjutada ühest kurvast ja ka natuke šokeerivast sündmusest: minu maja kõrval asuv friika koht, kus olid tõepoolest maailma kõige maitsvamad ja ka parima hinna eest friikartulid, põles maha :(
Üks hilisõhtu istume Kotrynaga mõlemad üleval oma toas ja vaatame, et oi miskit suitseb, seejärel tuli ka tuletõrje ja palju rahvast kohale . Õnneks on see siiski üle tee, nii et meie majal ohtu polnud, aga natuke jahmatav siiski.

võtsin pildi lihtsalt google mapist, mis küll pildi poolest pole hea, kuid millele olen võlgu oma mitmed tee otsimised. Kõige rohkem armastan, et saan alati enne tee ise läbida mapis :D

Vahetusaasta on lihtsalt parim!!! ;)

2 comments:

Christopher J. Burnett said...

Tere!
Olen vahetusõpilane Tartus, ja muidugi õpin natuke eesti keelt :)
Ma tahaks ainult öelda, et su blogi aitab mind harjutada lugema (ei tea kui see oli õige... ma ei räägi eesti keelt väga hästi... aga proovin! haha). Aitäh!

Muuseas... Mul on ka üks sõber Belgias ja ta armastab ka kõik Belgiast :)

Anu said...

see on lihtsalt nii tore, et sa mu blogi loed ja ma loodan, et mu eesti keel on sulle mõistetav (mis on nii äge, et sa seda juba nii palju oskad). Ka mina loen sinu blogi vahetevahel ja väga tore on näha Eestit ka läbi vahetusõpilase silmade :D Ma loodan, et sulle meeldib Tartu, mis on ka minu kodulinn (muuseas mul on vend praegu MHG-s) ja naudid oma vahetusaastat just nagu minagi :D

(PS võid alati küsida kui millestki aru ei saanud, kas minu blogis või üldse eesti keelega ja Eestiga)