Friday, March 30, 2012

HET BEGIN VAN DE VAKANTIE!!!

VAKANTIE!!!! eindelijk (vaheaeg lõpuks)

Kuid kõigepealt tahtsin lisada natukene sellest bussi õnnetusest, mis juhtus juba jupp aega tagasi, kuid jäi eelmisest postitusest välja ja oli siiski üks tõsisemaid šokke Belgiale. Need lapsedki olid pärit Heverleest, mis on mulle 15 minuti jalgratasõidu tee kaugusel ja põhimõtteliselt Leuvenis. Nii siis oli meilgi vaikusseisak üheks minutiks kell 11 (16. märts) kogu kooliga. Seda oli kohe tunda kuidas inimesed tundsid kaasa lähedastele kaotuse puhul ja kui enne olematu see tragöödia ikka oli.

Kuid minu eelmine nädal oli siiski rõõmsameelsem ja lihtsalt vapustav.
Algas küll rohke õppimisega  esmaspäeval, kuna teisipäeval pidime prantsas esitluse tegema... ja usu või mitte, prantsuse keel ei ole mu tugevaim külg... aga voilà, saime tehtud :D ega me just pamega liiga palju ei rääkinud, kuid siiski rohkem kui ma eal olen prantsus keeles midagi öelnud.

Ja peale väsitavat esitlust, otsustasime minna kinno Hunger Gamesi vaatama, mis oli lihtsalt vapustav!!!! Ja eks ma ausalt öeldes olin täielikku pettumust ootamas (raamat lihtsalt liiga hea ja trailer ka väga ei meeldinud), kuid just kuna ma olin raamatut lugenud, tundus see mulle veel parem. Ma teadsin ka asjade tagamaid ja põhjuseid ning kuigi ma teadsin kõik ette ära mis umbes juhtub, oli see ikkagi pinge- ja emotsioonide rohke.

Kolmapäeval käisin meie kooli talentide jahti vaatamas..... või nii  on see nimi, kuid tegelikkuses see ei ole mitte talentide jaht, vaid etendus, mille vahepeale oli põimitud muusika, tantsu ja akrobaatika numbrid. Pean ütlema, et mu kool on ikka andekaid inimesi täis ja etendus oli supper, aga üsnagi pikk: üle 4 tunni. Etenduse nimi oli Alladingen. nagu Aladin ja kõik asjad (tõlkes alle dingen) kokku põimitult ja teemaks oligi Aladin, kuid ka teised muinasjutud nagu Alibaba ja 40 röövlit, 1001 ööd jne.

Neljapäevaks oli Pamela saanud linnalt tervitus-vastuvõtu kutse ja ta otsustas mind kaasa võtta. Läksime siis Raekotta, kus linnavalitsuse inimesed tervitasid meid ja rääkisid natuke linnast, siis tehti raekojas tuurike ja pärast sai veel tasuta jooke ja snäkke. Rahvas oli hästi sõbralik ja saime väga palju kiita oma keele oskuse eest :D

Täna, reedel algas mul kaua oodatud vaheaeg, käisime siis natuke kohvi ka joomas ja vaheaega alustamas ning nüüd on mul siis 2 nädalat puhkust. Selle aja jooksul tulevad siia Kotryna vanemad, peame lihavõtteid ja lähen ka Barcelonasse :D

(Tegelikkuses on mul enamikest neist sündmustest pilte ka, kuid eks ma siis kunagi hiljem lisan )

Otsustasin, et mu aia pildid lihtsalt lähevad pealkirjaga liiga hästi kokku :)







No comments: