Friday, March 2, 2012

Postitus JEEEI :D

Mul on kohutavalt rakse sundida ennast siia postitusi tegema, eriti veel kuna nüüd hollandi keele tunnis hakkasime ka blogi kirjutama (muidugi hollandi keeles ja mitte just minust, nagu see blogi, vaid huvitavatest asjadest, mis me leiame) ja nii kohutavalt raske on kirjutada üht blogi ja siis üritada uuele keelele üle minna.

Kuid kooliteemat jätkates(oli väga tegus koolinädal), siis teisipäeval anti meile võimalus ühineda üliõpilastega erinevatesse loengutesse, et aru saada milline on meie tulevik või millised on meie huvid.

Mina võtsin esimeseks loenguks info loengu kolledži ja ülikooli erivnevuste kohta, õpetajaks õppimisest ja välismaal õppimisest. Kuna see les oli just meile mõeldud, oli see üsna huvitav, kaasahaarav ja lõbus. Lisaks saime tasuta kinopiletid ;)

Teine loeng oli matemaatika majandusklassile. Oh kui igav see oli... teemaks olid limiidid, mida ma iseenesest pole kunagi õppinud, kuid eks siin ma juba olen teada saanud mis need on ja ega see just ei ole ka väga raske, aga see professor seletas seda küll nagu põhikooliõpilastele. Samas võin öelda, et tund oli see eest väga selge, rohkete näidetega iga teooria osa juures. Kuid ise seal õppides ei kahetseks ma seda tundi aegajalt vahele jätta.

Kolmas ja ka viimane loeng oli bio-keemia vms... Vähemalt saan öelda et nivoo oli supper hea ehk siis väga raske -.- Professor võttis kohe alguses väga kiire tempo üles ja mulle, kes polnud pooltest asjadest vist õieti kuulnudki tundus see igatahes keeruline, mis tegi selle tunni jällegi veidi igavaks, kuid samas seal õppides ei tuleks mulle pähegi tunnist puududa (there is an inside joke in here, that sadly no one will understand) :D
illustreeriv pildike.. ma just otseselt ei läinud pilti tegema

Nii siis kokkuvõttes sain tunda, kuidas on istuda täisauditooriumis ja kuulata loengut.... just üleolevat positiivset muljet ei jätnud, aga arvatavasti on see natuke kergem eesti keeles ja siis kui sa ei ole poolaastat tunnist puudunud.

Mis siis veel rääkida... kasutasin kinopileti ära ja käisin vaatamas This Means War, mida võin ka soovitada, ülinaljakas, lihtne ja lõbus romantiline komöödia.
Kehalises kasvatuses me õppisime täna salsat, mis oli hullult lõbus :) Kuid tegime ka hüpenöörihüppeid (nende pikkade nööridega, kus me saime umbes 15 inimest hüppama.. kahjuks mina seda ei teinud, sest väänasin jala välja juba teise hüppe jooksul :(

Käisin üliägedas šokolaadibaaris!!!! kus kõik on lihtsalt ülimaitsev!!!


Nüüd postituse lõppus meenub mulle, et tegelikult ei tea te mu vaheajalõpust ka midagi, nii et lühidalt sellest (kuna juba väsinud):
Isa sünnipäev, klassikaaslastega väljas, Nooraga koos nii sama ja ka pere otsimas, ka Pamelaga sai päev veedetud ja ilmselt veel midagi, mida ma lihtsalt ei suuda praegu välja mõelda.

1 comment:

Karet said...

Šokolaadibaar?!?!?!?!??!!!!!!
Niiiiiii lahe!

Ja nii hea, et sa kirjutad. :)