Saturday, March 24, 2012

KAS SEE EI OLE MITTE SUVI???

Ilmselt hetkel, mil ma pean lugema eelmist postitust, et teada millest ma olen siia juba kirjutanud, on liiga pikk paus jäänud kahe postituse vahele....

Kuid mida ma siis kõige rohkem olen teinud on ilma nautimine!!! Võib küll öelda et suvi on käes :) Nii siis otsustasime Pamega igapäev proovida midagi koos teha...

Käisime Pamega Brüsselis šoppamas, pilt Brüsseli suurel väljakul (Grote markt)




 Ilusa ilmaga on täiesti uskumatu, kui palju rahvast saab ühes väikeses pargis olla..... Kuid see on Leuven, ülikoolilinn, ja ilusa ilmaga pole midagi paremat kui pargis koos sõpradega istuda, juttu rääkida, nautida päikest ja unustada kõik õppimine. Muidugi Leuven on täielik üliõpilaste linn, nii et täiuslik koht kuhu tulla õppima ülikoolis, kuid see elu mis on ülikoolis ja keskkoolis on ikka täielikult teine ja siin üliõpilaste elu vaadates saan täiesti aru, kuidas neil siin on elu parimad aastad... aga samas mul on ka :D


Kui pargist väsinud oleme, siis teine populaarne koht on alati raamatukogu ees, muuseas see jääb ka igapäev minu kooli tee peale. Ja kui kooliteest rääkida, siis mina isiklikult olen põhjuseta juba 2 korda hiljaks jäänud ja kolmanda korraga saad sa hommikuõppimistunni. Ehk pead tund aega varem kooli tulema õppima igal hommikul terve nädala!!!! Ma vist hakkan nüüdsest peale varem üles ärkama.....

Neljapäeval sain Lenniga kokku (oli Eestis vahetusõpilane), käisime otsisime vene kohukesi (Eesti omad on ikka paremad), tegime kurgi-tomati salatit, mis siin on täielik haruldus (harlduse all mõtlen, et ei eksisteeri) ja peale seda juba suurema seltskonnaga Aafrika filmifestivalilt Cairo Exit ja veel üht väikest lühifilmi vaatamas. Cairo Exit on lihtsalt jube hea film!!! Tüdrukust ja poisist, kes elavad Cairos ja on armunud, kuid erinevat usku. Poiss tahab tüdrukuga Euroopasse minna, kuid tüdruk ei saa oma pere jätta. Võib olla kõlab see natukese tüüpilise keelatud armastuse romantika moodi, kuid päris nii see ei ole ja filmi lõpp oli lihtsalt TÄIUSLIK!!! See film on Egiptuses keelatud, kuid kirjeldab nii hästi seda olukorda ja elu seal.

Reedel oli siis Joaquini ära saatmis pidu (ta lõpetab vahetusaasta varem, et vaadata natukene Euroopas ringi perega ja siis teha ülikooli sisseastumiskatsed ja ülikooli minna). Mina olen muidugi ikka veel koduaresti moodi asjas, nii et minu pidu jäi üsna lühikeseks, kuid vähemalt sain kuni 11 nautida nii toredat seltskonda!! :D

Laupäeval (ehk täna) läksin juba hommikul Pame juurde, kus natukene õppisime ja siis kokkasime, naersime ja lollitasime niisama.

Elu on täitsa mõnus siin, isegi kui natukene koduarestis ja isegi kui rahakott pigistab...aga see ilm lihtsalt paneb naeratama ja kleidikesi kandma.

No comments: