Monday, March 12, 2012

Iga päev ikka midagi

Pean ütlema, et olen nüüd juba kohutavalt paljuj teinud ja aega ka lihtsalt enam ei ole ... või siis innukust kõike teha...

Eelmine nädal oli Kotryna Viinis klassiga, nii siis nautisin mina üksiklapseks olemist.

Esmaspäeval otsustasime Pamelaga zumbat proovida, peale kooli siis kolasime niisama ringi ja läksime õhtul fitnessi, kus oli esimene tasuta proovitund. JA SEE OLI ÜLITORE!!!! Ma pole nii ammu tõsiselt tantsinud, nii et ise pärast seda läbi ja samas ikka energiat täiesti täis. Zumba on siis Ladina-Ameerika rütmidega eriti energeetiline tantsimine... üldiselt võib öelda, et Pamela tundis end vägagi koduselt. Zumba koosneb siis suures osast puusade hööritamisest ja karglemisest ja hüppamisest ringi, kuid mulle täitsa meeldis, meeleolu oli lihtsalt supper :D

Teisipäeval oli meil koolist vaba päev, õpetajad vist õppisid jälle.
Niisiis tegime linna tšilli, mille kõrgpunktideks olid tivoli (mida ma olen nüüd juba suht igapäev külastanud....kohe üldse mitte hea mu rahakotile, aga üli lõbus) ja speculoosi proovimine võiõigemini spculooschoco. Tänavapealt kutsus speculoosi firma lotus lihtsalt uut toodet proovima, mis on lihtsalt nii super hea!!! Ma nii loodan, et nad annavad selle enne minu ära minekut välja, eks ma siis saan kaasa tuua ;)
saime speculaasi proovimise eest vahvleid, mida ka kindlasti Belgias peab sööma

Kolmapäeval käisin oma firmaga (või õigemini Jana ja Lisa Mariega) ehteid müüma ladies at the movies seansil. Filmi õhtu, kus kõik naised saavad tund aega enne filmi kohale tulla, et nautida jooke ja snäkke ja müügilette. Peab ütlema, et meil läks seal vägagi hästti, mis oli ka üsna oodatav: ehete firma naiste õhtul....


                          
                                Janaga
Jana ja Lisa Marie



meie lauake

Neljapäeval käisin jälle teatris isaga või õigemini kontserdil: De Nieuwe Snaar (= uus pillikeel), see oli bändi viimane kontserd ja eks nad juba olid suht vanad ka, aga väga energilised, suutsid üsnagi palju üllatavaid asju teha, mida arvasid, et ei näe kunagi ja ka üliandekad, iga üks mängib pea kõiki pille!!


See meenutas mulle üsnagi Blues brothersi, kui üldiselt oli nende  stiil laiem ja üsnagi suur osa oli visuaalsel poolel.

Reedel oli Marcelo sünnipäev, mis oli jällegi üks kena mälestus, kui lõpp jäi natukene halvaks: nimelt pidin kella 2 koju minema ja kaks tüdrukut otsustasid veel minu juures ööbida, aga lõpuks kuna enamik inimesi oli otsustanud, et nad sõidavad esimese rongiga koju ja pidutsevad öö läbi, siis otsustasid nad mitte kaasa tulla ja mina läksin kohusetundlikult koju. Kell neli aga otsustasid nad ümber ja suutsid veel teisedki ära kaotada, nii et tulid ikkagi minu juurde (õnneks ma veel ei maganud) ja suutsid mu isa üles äratada. Nii siis kokkuvõttes sain mina väljaskäigu keelu peale kella 11 õhtul kuni peale lihavõttevaheaega. Mille üle ma just eriti rõõmus ei ole.

Laupäeval käisin skautidega jälle pabereid korjamas, kõik olid suhtelised läbi reedestest pidudest, kuid kuidagi sai see tehtud. Pühapäeval käisin skautidega amatöör teatri tükki vaatamas, mis minu meelest oli täitsa hea, aga Jonathan arvas, et ülihalb... nii siis ei oskagi öelda.


Täna esmaspäeval oli lihtsalt super ilus ilm!! nii siis käisime jälle sellel tivoli moodi asjal ja ka raamatukogus ja nüüs olen mattunud kohutava õppimiskoguse alla.
Muide see, mis mul käes on, on meie päevik *(tegelikkuses Pamela oma), mis siin on kohutavalt tähtis, ilma selleta ei saa wc'ssegi.
Pilt muidu ise meie kooli hoovis... vb üks päev käin kooli pildistamas siis saate parema vaate ;)

2 comments:

Doris said...

Mida?? Sul seal juba nii soojad ilmad, et käid lühikeste varukate väel ringi??:D

Anu said...

Homme 18 kraadi !!!! aga eks ma muidu üldiselt võtan jope ikka kaasa veel... no homme vist mitte :D :D