Thursday, September 15, 2011

Elu koosneb detailidest

Kuu aja jooksul, mis ma siin olen olnud, olen hakkanud ma igatsema nii mõndasidgi asju Eestist, kuid olen ka kogunud päris mitmeid asju Belgiast, mida hakata taga igatsema.....

Üldiselt lähen ma igal hommikul kooli jalgrattaga.... See on üpris tore, vähemalt ülesäratav kogemus. Leuvenis neil ei ole jalgrattateesid, niisiis ma sõidan pidevas rahva summas koos autode, teiste jalgratturite ja uniste jalakäijatega. Ma ütlen, et selle sõidu ajal pole võimalik laskuda unelevatesse mõtetesse, sa sõidad pm slaalomit ja üritad meeleheitlikult teepealt eemale põigelda ja jõuda koolini. Auto teel on isegi hea, autod sõidavad väga aeglaselt ja väga ei häiri, kuid bussid on täielik hirm.... Bussi taga sõitmine tähendab kohapeal sõitmist, möödumine on peaaegu võimatu ja bussi kõrval sõitmine on hirmsamaid kogemusi üldse. Ja üldse ei ole imelik kui buss sõidab jalgratta taga, sest üldiselt on rattur kiirem.

Võiks öelda siis, et minu hiljutine jalgratta kummi plahvatus minu koduteel, on õnnistus.... Kuid täna sain ma nautida taaskord jalgsi käimist. Ja oi kuidas ma oma ratast igatsesin. Liiklemine on kohe kiirem, kott on kergem, ise ärkad ka üles, nii et koolis oled elavam ja üldiselt kiire kõrval põige poodi on imelihtne... Nüüd vaid   saan järgmist nädalat oodata, et jalgrattaga liiklemist Leuvenis kogeda :D (peaks üks kord kaameraga seda kuidagi filmima... see päris põnev :D)

Siinne koolisöök on supper. Ega ma ka Treffis ei kurtnud, kuid siinse vastu ei saa :D. Esiteks, minu koolis söövad koolisööklas 2 inimest kooli toitu: mina ja üks poiss alglassidest vist... niisiis mitte just eriti poppulaarne. Aga kuna minu peres õhtuti sooja sööki ei saa (pole kedagi, kes teeks), siis tuleb mul koolis süüa :D aga ega ma ei kurda: suur portsjon Belgia friikaid (ei ole võrreldavadki mäkki omadega), kana ja pirukas, mingi hea kaste ja tomatisupp ja magustoit... muidugi iga päev on erinev. Kuid suur praad ja supp ja magustoit on alati ja juua võid võtta nii palju kui tahad... kuigi valik piirdub koka ja veega. (Üldse kokat juuakse siin väga väga palju, Soomest tüdruk rääkis, kuidas nad ostsid mingi 96 pudelit kokat ühe korraga, aga ka varudena ostmine on Belgias väga populaarne- iga suurem poeskäik iga 6 nädala tagant)

Lisaks on mul väga huvitavad kogemused pagaritega....  vähemalt saan ma tasuta crossainte....
Koolis on inimesed väga toredad, kuid neli tundi järjest testi teha on normaalne... ega ma väga ei kurda, minu jaoks isegi lõbusad :D Prantsa testis sain 9 punkti 60-st. Üks poiss minu klassist sai 18 punkti ja ometi tema on 6 aastat prantsat õppinud :D. Tegelt on põhjus väga lihtne: üks ülesanne oli valikvastutega... natuke õnneliku kätt ja ssabki punktid kätte.

Oi toitudest ma vist ei  jõuagi rääkida siin on nii palju head,  kuid samas oli ka Eestis, mida igatsen veidi :D
Ja siis on veel palju detaile mis kujundavad minu igapäeva siin... ükspäev teen mingi postituse koolist ka :P


PS! me leidsime mingi iidvana veekeetja, nüüd ma saan teed teha, ilma mikrolaineahjuta :D

Järjekordselt läbilugemata tekst, nii et võite kujutlusvõimet kasutada ja kirjavead välja jätta :D

No comments: