Thursday, September 1, 2011

esimene koolipäev

Täna, esimese koolipäeva puhul, algas kool kell 9.00. Koolitee oli mul enamvähem meeles, nii et sellega ei tulnud probleeme. Pigem oli raske hommikul oma sooja teki alt välja tulla...
Kooli sisenedes ütlesid õpetajad kõigile koha, kuhu nad peaksid kogunema. Mina pidin sildi B203 alla kogunema, kus ei olnud mitte kedagi -.- Kui ma olin juba paar minutit seisnud, otsustasin, et ega siia vist kedagi ei tule ka ja läksin siis tutvusi otsima. Kuidagi moodi said ühel hetkel kõik õpilased aru, et nüüd tuleb minna sildi alla seisma ja ma kohtasin oma klassi. Kuid kellegagi rääkida ma kohe ei jõudnud, sest juba tuli õpetaja ja juhatas meid klassiruumi. Seal küsiti kõigilt ID-kaarti (no idea for what reasons) ja ma sain neid laiali jagada :) sest siis minul, kui uuel õpilasel oleks kerge nimesid ära õppida. Kuid jh, inimesed võiksid uuendada oma dokumendi pilti!!!! Ma ei tundnud pooli ära ja lihtsalt pakkusin. Vahepeal ma isegi ei saanud aru, et see on tüdruk... nii et mitte just meeldivaim kogemus, kuid õpetaja soovis head...

Selleks ajaks oli klass aru saanud, et ega ma flaami keelt ei oska ja aru saan ainult natukene. Muidugi türuk, kelle kõrval ma istusin ei osanud eriti inglise keelt, mis tähendas, et kui ma midagi küsisin, siis hakkasid kõik selle vastust uurima :P Aga inimesed olid sõbralikult, kõik naeratasid kogu aeg ja tundusid üsna nutikatki. Klassis on küll ainult 18 inimest, neist kuus on tüdrukud ja 12 poisid, kuid tundides on olukord vist teisiti... vähemalt tean, et mul pole kõik tunnid nendega koos ja enamikes tundides on vist ka teistest klassidest õpilasi, sest klassid ei ole jaotatud õppimise järgi... vaid millegi muu järgi...

Üldmulje oli koolist hea ja juba ootan tagasi minemist, siis vb saaks paremini sõpru ka teha, kui meil oleks rohkem kui üks vahetund... ah jaa päeva jpooksul on meil kokku 2 vahetundi -.-

Õpetaja oli ka hullult sõbralik, andis mulle laste raamatuid ja lubas töölehti välja printida, et ma ikka holandi keele selgeks saaksin :D

PS! nagu arvatvasti enamik on lugenud mu facebooki.... ma kohtusin Marcelliga yfu laagris, ta on pärit Ungarist, kuid kahjuks elab ta tunni tee kaugusel minust :(

No comments: