Monday, September 12, 2011

Nädalast veidi

No ma üritan nüüd midagi kirja jälle panna ...
Ühinesin rahvatantsurühmaga:
Läksin sinna, kohe hakkab musitamise ring, kõik inimesed peab läbikäima ütlema oma nime ja üritama siis kuidagi teiste omi meeles hoida..... eriti tore oli, et kolm korda arvati, et Anu on mingi trevitus, mitte nimi. Ütlen nime ära ja siis öeldakse tere ja, et mis sinu nimi on...? :D kuid inimesed olid lõbusad ja hästi sõbralikud... kuid vanad. No eks oli ikka nooremaid ka (ülikoolis õppivaid), kuid mõned olid küll juba 40dates vms.
Aga tantsud olid toredad, hästi energilised, küllaltki lihtsad ja samas piisavalt keerulised ja piisavalt palju, et aju töötab täiel võimsusel. Ja väga tore oli tantsida, kui paariline oskab tantsida :D Tantsides on elu ilus!!!

minu rahvatantsu rühma esinemis riietus... kuid neil on neid üsna palju...

Reedel oli meil kooli lennu reis seiklusparki (nagu meil Otepääl).
Seikluspargis oli 4 rada: kollane (lastele), roheline (kerge), punane(keskmine) ja must (keeruline). Iga värv jagunes veel eraldi raskusastmeks. Mina alustasin rohelisega, siis punane1 ja 2, siis must 1 ja 2 pool ja siis uuesti punane 1 (3 ei leidnud ülesse :S). Rajad olid väga ägedad, ühed huvitavamad asjad olid: tõukerattaga mööda planku sõitmine, (ka jalgrattaga, kuid ma olin vist liiga kerge jalgratta jaoks, sest taga ratas tõusis õhku ja vändates ei liikunud enam edasi... kuid samas see oli ka mustal rajal) ja minu lemmik LUMELAUDUMINE 10 m kõrgusel õhus... otseselt lumelaua oskust ei vaja, aga oli ülilõbus.
Sai ka inimestega paremini tuttavaks. Eriti tore on üks tüdruk, kes räägib väga vähe inglise keelt, kuid kes on hästi lõbus. Üks lõbus fakt: ta on Jonathani eks :D
meie ilusad tunked :D

Laupäeval tegime õunakooki ja õhtul tuli Noora, kellega tegime nii Belgialiku õhtu kui võimalik: (Belgia friikad ja õlu) ja siis koju jõudes vatasime ka filmi "My sister's keeper", mitte just belgialik, kuid me võttsime hollandi subtriitrid :D (õppisin ära vist ühe sõna tänu neile : bang :)

Pühapäeval läksin Hasseltsisse. Ime on, et ma jõudsin sinna, kuigi isegi nüüd oleksin äärepealt valesse kohta sattunud... Istusin küll õige rongi peal, aga rongi tagumise otsa suund muutub poole peal ja mina juhtusin muidugi valesse otsa-.- aga väga sõbralik piletikontrolör, selgitas mulle olukorda ja sain õigel ajal ümberistutud. (ma ei tea, mida ma ilma kontrolörideta teeksin ).
Hasseltsis vaatasime natuke linna (kuid pühap. suht kõik kinni) ja siis sõitsime linnast natuke välja kinno. Bussiga saab muide tasuta sõita, kuid ainult Hasseltsis, Leuvenis on üks sõit 2€... Aga kinos hakkavad kõüik filmid 14.15... meie jõudsime sinna, natuke peale 12, niisiis saime külastada lähedal asuvat kiirtoidu kohta, (kus kokkusattumusena kohtasime Margotit, ühte vabatahtliku laagrist.. tundub, et Belgia on sama väike kui Eesti, iga nurga peal keegi tuttav). Vaatasime filmi "Vastikud ülemused", mis jah, on väga vana film, kuid kumbki meist polnud seda näinud, nii et väga ei hoolinud :D Ja kinodes nad teevad poole peal 10 min pausi... päris veider, et ei suudeta 2 tundi kohapeal istuda...

Esmaspäeval, minu esimene kehalise tund. Juba eelmisest nädalast on kõik mu klassiõed hirmutanud selle kohutava tunniga. Kuidas neil lubatakse ainult joosta ja kuidas see on väga nõme tund!!! Kuid ülepikka aja tundsin nii head tunnet joosta ja neil on seal tõesti hea süsteem: 10 min jooksed, 2 kõnnid ja nii kolm korda. Nii pole pinget, et pead viimasena lõpetama või, et ei jõua oma maad täis joostud. Saad lihtsalt vabalt joosta ja kuulata muusikat. NIII MÕNUS!! Ja ega kui sa ära väsid, siis sa võid ka kõndima hakata või venitada ja peab ütlema, et lõpus pm kõik kõndisid (kuid mina otsustasin nautida seda ja jooksin)

Kool on muidu üsna vastuvõetavalt tore, igapäev kohtab ikka veel uusi inimesi ja kõik on ikka veel uudne, kuid samas kodutöösid on LIIGA palju!!!  Ja google translate on mu parim sõber... loodetavasti varsti hakkan ülesannetest juba ise ka aru saama.

No comments: