Sunday, September 25, 2011

Juba tükk aega lükkan postituse tegemist edasi, nii raske on end sundida kõike meenutama hakata ja ka kirja panema.

Ja kuna mul pole õrna aimugi, kus ma pooleli jäin alustan eelmisest nädalavahetusest...
YFU korraldas kõigile vahetusõpilastele ja peredele kayakipäeva, kus me läksime kayakitega ühele jõele Valloonias sõitma. (minu perest tuli kaasa noorem vend Jonathan ja muidugi Katie ka) Väljas oli isegi mingi 20, kuid tuuline ja päikest oli ka harva, nii et ega väga ei tahtnud märjaks saada, kuid kuidagi õnnestus meil siiski hakata kõigiga pritsima ja lõpetada läbi märjana :D Ega muidu oli tore, kuid hiljem märg olla, enam mitte. Sellest õnnestus ka meeldiv kületus suveniiriks saada...

 Kuid Yfu õpilastega on lihtsalt nii tore kokku saada ja pärast kurnavat tööd (mida mina õnneks väga taluma ei pidanud, sest mul oli nii tore kayaki kaaslane, kes oli piisavalt virk meie mõlema jaoks), tuli Leedust vahetusõpilane Urte meie juurde. Temaga käisime tivoli sarnasel asjal. Proovisime üht gravitatsiooni nimelist asja. Sa oled nagu ufo taldriku sees ja seisad seina ääres, väikese kaldega ja siis see hakkab pöörlema ja sa oled naelutatud seina külge pöörlemisest ja see on lihtsalt segane. Võiks arvata, et lihtsalt pöörlemine on üsna igav, kuid me lihtsalt naersime ja nutsime ja sul polnud enam õrna aimugi kus maa on ja sa ikka naersid ja tekkis lihtsalt tunne, et sa oled segaseks läinud ja ainuke asi, mis sa selle vastu saad teha, on naerda. Seda on väga raske kirjeldada, kuid lihtsalt uskumatu kogemus :D

Käisime ka ühes baaris, kus ma kohtasin esimest eestlast, kes oli seal baaridaamiks ja ta tuli ka Tartust. Kohe nii hea soe tunne tuli, kedagi Eestist kohata. Kuid selle tunde sai vihmasabin ja järjekordne külmetamine kiiresti välja...

Nädala sees juhtus üsna alju... neist vb märkimisväärseim on minu matemaatika :D Nüüd ma olen enamvähem teistega järjepeal ja kuna logarütmid on ka neile uued, siis sain teemast aru, isegi õpetaja kiitis mind kui olin teinud ainukesena ülesande ära, mida keegi teine ei suutnud :D nii tore on lõpuks millestki aru saada.... ja siis muidugi võtsime viimases tunnis uueks teemaks tekstülesanded -.- arusaamine või siis mitte eriti....

Olgu ma arvan, et väike infokild on kah parem kui ei midagi. See nv tuli ka Nicholas tagasi Surinamest, tõi mulle ühe papagoi moodi vareselinnulise mänguasja ja ühe üsnagi huvitava retsepti, mida tahaks juba järgi proovida ja muidugi palju süüa :D

No comments: