Monday, August 29, 2011

Nädal eemal internetist


Nii, ma olen tagasi kodus, tundub, et väsimus võtmesõnana jätkub... Eile esimese asjana, peale koju jõudmist, läksin magama, täna olen teinud juba kaks lõunauinakut, pluss pea valutab ja olen saanud endale alamiku. Kuid nüüd tunnen juba paremini, tahaks veel vaid magama :D

YFU LAAGER
Ikka tõesti äge oli, ilusad mälestused pikaks ajaks. Mul on kahjuks seda nii raske selgitada, ühes postituses- terve nädal.
Üks huvitav fakt: iga õhtu oli baar avatud ja kõik võisid õlut osta.
Peale mälumängu Belgia kohta (ei kiitle, aga võitsin :D) jagati kõigile osalemise eest lipik ühe tasuta joogiga. Niisama lisades (ja mitte kiideldes) minu rühm võitis ka tiimbuildingu, kuid järjekordselt jagati auhindu kõigile...
Flaami keelega just arengut ei olnud, kuid huvitav oli ikka.
Inimeesed olid väga huvitavad ja neist kõigist jäid soojad mälestused. Kõige rohkem oli vahetusõpilasi Vallooniast (mingi 9), siis arvatavasti Jaapanist ja Taist (mõlemast vist 4) kokku oli meid natuke alla 40 vist, koos vabatahtlikega oli üle 40 midagi...

Lõpuks ometi on hea tunne, et ei pea enam kodus istuma, kuid üht äkki on mul kuidagi väga palju vaja teha ja seda heas mõttes :D üks suurimaid sündmusi on laundry day (ja me ei pese pesu sel päeval) see on festival, kus noored tähistavad viimase võimalusena suve lõppu. Õhtul leidsime öömaja Ignatia juures, kes on vahetusõpilane Austraaliast, õpib moodi ja elab Antwerpenis.

Üks päev tahame korraldada Eesti päeva, kutsuda Hille (minuga Eestist tulnud vahetusõpilase), ühe tüdruku, kes käis Eestist vahetusõpilaseks (Lenni) ja ühe pere, kellel oli Eestist vahetusõpilane külas.

Täna käisime Kiekekotis söömas, see on tõeline Belgia restoran, kus saab tellida vaid kana erinevate lisanditega. Sulle tuuakse pool kana ja kõik eeldavad, et sa sööd seda näppudega. Pluss nad söövad seda õuna kompotiga, mis on pm sama mis õunamoos -.-

käisime ka Katiega shoppamas, üritasin leida ka sünnipäeva kinki. Ostsin pluusi endale, kuid kink jäi ostmata :(

Homme tuleb Rebecca (Saksamaalt) Leuvenisse ja siis teeb veel vb ühe shopingu tuuri. Kohtume siis ka Nooraga (Soomest) ja tema hostõega.

Muidu veel üsna palju plaanis ja soovige mulle edu, loodetavasti läheb kõik hästi...

No comments: