Friday, August 19, 2011


Nii viimase paari päevaga ma ei ole midagi teinud, kuid samas ka nii palju, et ei teagi kust alustada :D
Kõigepealt, ma parandasin oma jalgrattasõiduoskusi, jalgrattaga, millel pole enamvähem üldse pidureid... see oli lõbus (OMG A HILLL!!! I'm gonna hit something, GET OUT OF THE WAAAYY!!) Õnneks ei juhtunud ühtki õnnetust ja minu jalgrattas oli parem kui Katies, sest ta ei suutnud oma pidureid eriti vajutada (kuigi nad pidurdasid paremini), kuid tema jalgrattas ütles vahetevahel lihtsalt üles.... nii, et ma sain parema :D Olgu jalgrattasõit jalgrattasõiduks, me suutsime ka ära eksida -.- Leuveni kesklinn on umbes sama suur vb Tartuga, vb veidi suurem. Me sõitsime ühte
kloostrisse, millel olid eramajad ja siis me ei osanud enam seal midagi teha... Kuigi peab ütlema, at ARHITEKTUUR, VAATED JA LINN ON SUPPER ILUS!!!! Üldiselt ma ie ole mingi arhitektuuri fänn, kuid isegi mina kõnnin siin suu lahti ringi ja see on lihtsalt vapustav. Kahjuks pildid ei taba selle geniaalsust nii hästi :S

Nii, me tegime esimese Eesti+Leedu õhtusöögi perele... ja peaaegu success :D Me tegime kotlette, koorega kartuleid, porgandi salatit ananassidega ja kirjut koera leedu moodi (tegelikult on selle nimi neil laizy pans- otsetõlge) Neile igatahes see ikka väga meeldis :D:D, kuigi kuna neil ei ole häid kalevi küpsiseid, ega isegi mitte selga omi, pidime kehvematega läbi ajama ja magustoit ei tulnud nii hää :(

Ma käisin raamatukogus :D:D wow see ikka päris suur ja üsna mehaaniline ja mulle ikka nii meeldis seal. Homme loodetavasti jälle. Plus seal oli väga abivalmis infokutt :D kelle juures ma sain kaardi ja kes näitas mulle raamatukogus ringi :D

Ma sõin päris Belgia friikaid, from fritskot, Tõsiselt head, palju paremad kui mäkkis, kuid üli palju. Sa saad mingi euro eest üliülipalju, ma ei jõudnud pooltki süüa :D

Mu käsi valutab sulgpallist, kuid ma olen arenemas :D ima olen juba isegi huvitav mängupartner Nicholasele :D Jonathan käib üldiselt ainult sisse välja, kuid muidu saame üsna hästi läbi. Loodetavasti hakkavad nad meile matat õpetama, sest ma lähen nüüd siis 12. klassi, aqinuke hea külg on see, et integraale õpitakse alles 12. nii et ma ei pea nied teadma praegu, ega õppima hakkama :D Kuid mingeid graafikuid on kõvasti.
Mul oli ka esmiene test hollandi keelega, mis ei läinud väga hästi, sest lootsin päeval selleks õppida, kuid minu tund oli esimene ja otsustasime selle varakult ära teha, nii et tuli ilma õppimata töö ära teha.

Ma hetkel otsin endale trenne
Katiele leidsime kooli Brüsselis, läheb õppima ehituskunsti.. vms, kuid see kool tundub lausa väga raske, aga loodetavasti ta saab hakkama, kuigi tal on raskem, kuna ta tahaks kooli siin ära lõpetada, ehk saada siin päris hindeid. Kuid kergem, kuna ta on 11 aastat õppinud, mitte 10. Aga ma ei kaeble, minu kool on 10 min jalgrattaga, mitte 15 rongiga... (ok halb näide, aga ma olen rahul -smilik-)

hmmm.. mis veel.... ma arvan, et ega te rohkem infot praegu ei vajagi. Vb kunagi saate rohkem pilte :D

tot ziens

PS belgia bänd, millega tunnen erilist sidet http://www.youtube.com/watch?v=EUfRiJ4nZQI&feature=related (nime, mitte nii laulu pärast, aga ikkagi )

1 comment:

Anu said...

ma just lugesin oma viimast postitust ja palun lõpetage mu blogi lugemine ära. Seda lugedes,tekib tunne, et ma ei oska eesti keelt ja pole veel teada, kas see on nakkav...
Tundub, et inglise keel igatahes on.