Wednesday, August 17, 2011

elukene siin


Me kõik teame kuidas vahetusõpilased räägivad oma naljakatest juhtumitest, küll pannakse voodi põlema ja tehakse muid koomilisi asju, kuid ega sa ei arva, et see sinuga juhtub...
ommiku poolik oli rahulik, päike paistis, nautisime ilma. Lõuna ajal läks Katja (today's name) tundi ja mina läksin koos oma venna Jonathaniga poodi, et osta juurvilju ja saia.
Juurvilja poes läks asi lihtsalt, saime kõik ostetud. Siis läksime pagarisse. Üks populaarsemaid Leuvenis, nii et rahvast oli ikka palju. Ostsime toidu ära ja mina hakkan ees minema, kuid välja minnes, ma kõnnin põlvega vastu ust..... ja loomulikult on minu põlv tugevam kui klaasuks -.-. Ma isegi ei märganudki midagi, tahtsin juba ust avada, kui vaatan, see suht täiesti puru suured mõrad sees. Kõik inimesed vaatavad mind ammulisui. Mul on täielik facepalm ja Jonathan üritab vaevu naeru tagasi hoida. Siis puhkeme koos naerma ja kõik lihtsalt vaatavad meid veel imelikumalt. Varsti taipavad nad, et ma olen välismaalane ja hakkavad huvi tundma, et kas kõik on korras ja hakkavad olukorda parandama. Vähemalt jäid kõik rahulikuks, kuigi ma suutsin ukse ära lõhkuda. Pärast seda päev otsa sai ikka selle üle nalja visata, nagu, et ma võin sulle klaasi anda, kuid vaata, et sa seda ära ei lõhu...ja selliseid veel päeva jagu, sellest tehti isegi replay jne...

Enne kui ma suutsin uksele otsa kõndida, käisime Katrjaga poes vihikuid ja kooliks asju ostmas, valik oli ikka päris hea.. ainult vihikutest oli halb valik (samas neid pole vb vaja nii palju)
igatahes jutu point on, et me ostisme uued telefonikaardid. mu uus number on:

0494/73.21.94 ma ei tea, miks seda nii kirjutatakse, aga põhiliselt on see kood on ka +32 vist..

tut ziens

7 comments:

Sandra Vaikna said...
This comment has been removed by the author.
Anu said...

see on mu leedu õde ehk leedust tulnud vahetusõpilane, kes elab koos minuga ühes peres, kelle nimi on Kotryna ja kelle hüüdnimed on Kotrite, Katrite, Katja, Katie, Kotrja, Katrja jne.. :D hullult tore tüdruk. Tegeleb skautlusega, kunstiga, mängib klaverit ja viiulit ja teeb veel miljonit asja :D

Kaari said...

Nii põnev elu tundub sul seal :) Ootan huviga postitusi!

Anu said...

see oli juba peaaegu nagu märkus, et mul üks päev jäi vahele :D aga et sa teaksid, ma asun kohe postituse kallale.

Taavi Orro said...

Ma tahtsin ära märkida, et ma ka loen seda Blogi, sest nii põnev on lugeda vahetusõpilaste blogisi. :)
-Taavi

Katritė said...

They have 200 types of beer ;D (using google translate again) BTW, love ur blog!

Anu said...

the number is so diffrent in all the pages, from 350 and 450, and over 500 and so on...
BTW, ik hou van je blog :D:D