Monday, August 15, 2011

Minu uus kodu

Hetkel istun ma kolmandal korrusel oma valge-punases toas, olen üliväsinud ja mõtlen, kuidas ei taha magada vaid kõike uuesti kogeda, läbi seedida, teile rääkida ja veel kõigile eraldi jutustada...
Lennu reis läks libedalt, pagas oli 23,1, Kopenhaagenisse jõudsime ilusti ja ka sealt edasi läks kõik hästi. Kahju ainult, et mu pagas märjaks sai ja nüüd kõik kuivab...
Perega kohtudes oli mul vastas mu isa, ema ja Leedu õde, kes 20 min sõiduga tõid mu koju, mis on vapustav.
Kui teate kui suur minu maja on siis kolme kordistage see ja mõelge juurde veel mu venna Nickolase korter. Sisse astudes tekib tunne, et sa oled vana aegses lossis, kõik on suur, vanaaegne, viktoriaanlik, suu jätab lahti.... Minu kodus ei ole vaja võtit, vaid kõik käib sõrmejäljega, auto sõidab põhimõtteliselt nagu majja sisse ja siis hakkab purskaev tööle ja muusika käima. see on kõüigest sisenemine... Ma nii loodan, et lähipäevil saan teile pildid juurde panna.

Pakkisime asju, külastasime Katiega poodi ja läksime india restorani sööma...(mitte just eriti Belgialik :D, kuid nad otsustasid teha täna midagi lõbusat ja teistsugust) Restoran oli väga huvuitavalt sisehoovis hüttidena, kuid chai on siis hoopis teine jook ja seda muidu nad siin ei joogi.

Peale õhtusööki läksime linna peale jalutama, kus melu oli võimas. Leuvenis toimus samal ajal mingi muusika festival ja ma ei oska isegi mitte paralleeli tuua mõne Eesti festivaliga. Atmosfäär oli nii energiline ja täiesti uudne. Kindlasti tuleks siia üks aasta tagasi just seda üritust nautima.

Kodus käisin nüüd duši all ära ja loodan lähihetkel magama saada.

2 comments:

Maarika said...

Ma kujutan ette, milline see kõik olla võib! Ülicool! I envy you.

Sandra said...

Ma ei oska midagi öelda... haigelt kade! Naudiiii!