Monday, August 15, 2011

Day 2

minu tuba vaated minu toast
majja sisenemine (kogu maja on sellises stiilis), + nad hoiavad minu ja Kotryna pilte külmkapi peal !! :D


Minu päev
Kuigi täna oli esmaspäev, oli täna pühad, nii et me elasime pühade rutiinis (ka Leedus on see püha, umbes mingi Püha Maria austus päev) Nii siis me sõime uhke pühapäeva kombel küünaldega rikkalikku hommikusööki (peekon, muna, saiake- nagu crossaint koos nutellaga)

Siis peale väikest pausi läksime kell 2 maakanti jalutuskäigule. Külastasime kõiki kohti, mis võiksid turistidele varjule jääda :P
me läksime 3 km jalutuskäigule pargis, muidugi selle jaoks pidi linnast välja sõitma tunni aja tee kaugusele Hollandi piiri lähedal. Linnast välja sõites ei tekkinud kordagi tunnetki, et oleks välja sõitnud, kuigi silt näitab linna lõppu, majad jätkuvad, kuni tuleb uus silt küla algusega.
Neil oli seal kõvasti sirmikuid, saime katiega hiilata oma seene teadmisega :D
Leedu keeles on kukeseened oravaseened :P ja kärbseseen on kärbsetapp. Tegelikult ma õppisin hollandi keelt ka skoopje, skopje, kop je cofe (kirja piti pole veel ära õppinud, kuid midagi sellist) ja mais on neil mais :D mitte corn. (Suur õppimine hakkab homme)
Kõige kohutavam asi on see, et ma tahan pidevalt hakata eesti keeles katiega rääkima, see on nii veider ja muidugi ainult temaga. Mingi sarnasusvist ikka on eestlastel ja leedulastel. Veel hullem on see, et nüüd ma hakkan juba blogissegi kirjutama inglise keeles, keeled on küll juba vahepeal segamini... kui ma inglise keeles räägin siis ma pidevalt mõtlen ka inglise keeles ja ümber lülituda on nii keeruline :S ( väike lisafakt -cheerful smail-: Otsustasime Katiega, et üritame hakata ameerika-inglise keele hääldusega rääkima, kuna mul olevat mingi aktsent briti sarnane ja ilmselgelt siis Katie hakkas sama aktsendiga rääkima :D Ega me sellega hakkama ei saanud, kuid oli lõbus)
Pärast poole läksime sööma või noh saama enne-õhtusööki-joogipausi. Nad söövad nv ainult 2 söögikorda ja võib-olla vahepala kerge joogi näol -.- (restoranides vahepeal ei antagi toidu menüüd). Koht oli aga puupüsti täis, mis nende jaoks oli väga tavaline ja suur hulk inimesi tuli ikka jalgrattaga.

Peale joogipausi vaatasime ka üht kloostrit, kuigi see tähendas pealmiselt sellele ringi ümber kõndimist. Esimesel pildil Katie, teisel Marc- papa, Hedwige- mama ja Börje.

Peale kloostri ümber jalutamist läksime ühe vana paadi peale sööma, Klipperi paadile, kus ma sain esimest korda Belgia friikartulit, Belgia kuulsat kirsi**** (kõige parem ***, mida ma proovinud olen) ja Brüsseli vahvleid Belgia šokolaadiga :D:D:D niiiiniiiii HEA.

Katie andis mulle kõvasti oma muusikat, natuke bluusi, Jazzi, Leedu oma. Praegu kuulan seda ja ülimõnus. Tundub, et mul on juba uued lemmikud kujunemas :D

1 comment:

Mari said...

Väga tubli, et postitusi tuleb nii tihedalt. Me kõik loeme, ehkki kommentaare vast niipalju ei tule. Ära sina heitu, kõik OOTAVAD kogu aeg su uut sissekannet!
Naudi veelgi :)