Sunday, August 21, 2011

Minu praegused tegevused põhiliselt-- kõvasti õppimist.
Mis ma olen õpinud:
  1. enda ja teistetutvustamine
  2. inimestega kohtudes uurida kuidas neil läheb ja anda sellele vastust.
  3. inimeste aadresside ja telefoni numbrite välja uurimist
  4. öelda, et ma ei tea- Ik weet het niet.
  5. tutvustada ennast telefoni teel
  6. teha ettepanekuid tegevusteks ja teiste ettepanekutele reageerida kohaselt.
  7. soovida head ööd- väljend, mis sai õpitud esimesel õhtul :D
  8. määrata kokku saamisi.
  9. anda vajalikku informatsiooni Belgiast, kliimast, geograafiast, rahvastikust.
  10. Koostada lihtsaid eitavaid lauseid.
  11. Teha vahet lühikestel ja pikkadel vokaalidel.
  12. veel ma olen pm läbinud pool aastat matemaatikat tunni ajaga... teoreetiliselt, praktikas... mitte eriti.
Kõik punktid on läbitud, aga see kui palju ma neid tegelikult oskan on oma asi.

Hetkel ma olen ...kõike, kuid eelkõige väsinud.
goedenacht
slaapwel
welterusten
tot ziens.