Tuesday, August 16, 2011

midagi lühikest


See postitus on Mari tõttu, sest peab nentima, et ilma tema kommentaarita ma poleks seda kirjutanud :D.

Kuid ma teen lühidalt.
Vaatasime minu kooli, minu haru on mata-majandus.
vaatasime katre kooli, kuhu ta arvatavsti ei lähe (nimi muutub kuna me pole välja valinud kuidas teda hüüda)
Esimene hollandi keele tund. Oskan ennast nüüd tutvustada, rääkida kust ma tulen või kuhu lähen ja seda ka teiste kohta. Nõme osa sellest keelest on eessõna. See on nagu the, kuid neid on kakstükki de en het (en on ja) ja nende kasutus tuleb pähe õppida, nt de auto kuid het lennuk.

Mängisime sulgpalli koos Nicholasega, kohtusime Jonathaniga. Tegime koduseid ülesandeid, sest yes, we do have homework, although we study at home -.-

2 comments:

Karet said...

Anu, kallis, see on niii tore, et sa kirjutad!!! Ole tubli!

Mari said...

Näedsa, me kõik loeme:))