Saturday, August 13, 2011

Parimad õnnesoovid sulle, minu kõige ägedam, lahedam Kaadu.
Sinuga muutub elu põnevaks ja lahedaks, aasta ilma sinuta on nagu elu ilma šokolaadita, ma kirjutan sulle nii tihti kui võimalik :D

Nüüd ma olen ikka mega nädala veetnud siin Tartus ja ma armastan Tartuffi. Viimased filmid olid täielikud pisarate kiskujad ja elu jubedustega vastamisi seismine, kuid suurepäraselt head.
kuid et mitte liiga filmitutvustusena kõlada ütlen lihtsalt, vaadake ;D

Nii siis pakkimine... Ma tahaks teada, KES OLI SEE INIMENE JA PANI PAGASI PIIRIKS 23 KG??!??!?!! Ma sooviks väikese vestluse maha pidada teemal, kui suur peaks olema paki ülemmäär, mis arvestaks inimestega, kes lähevad aastaks ajaks reisile!!!!
Pakkimise endaga ei läinudki väga palju aega, kuid asjade eemaldamine oli küll kohutav. byebye sirgendaja, talveriided, pooled kotid, kõik asjad, mis kaalusid liiga palju... mind lohutab vaid teadmine, et mul on nii suurepärased vanemad, kes nõustusid asjad järgi saata :D

Lahkumine. Viimased hüvastijätud, viimased pilgud kodule, sõpradele ja sugulastele. Tekib tunne, et mõndadega ma olen juba 5 korda hüvasti jätnud see nädal :D. Kuid kahjuks vist tõesti ei ole hüvastijätud minu lemmik osa... tagasitulek on palju parem :D

(I'm weird cause I hate goodbyes)

Mida ma jään Eestist kõige rohkem igatsema???
Küsige mult kui tagasi tulen, sest tean, et see tuleb miljon km pikk nimekiri ja selle pähe õppimiseks, nii et ma midagi välja ei jäta, kulub arvatavasti aasta. I LOVE YOU ALL ja jään Teid kõiki igatsema. Ma teeks teile kõigile suured kallid ja palun juba ette vabandust kui ma liiga pikad vahed blogimisele jätan. I'll do my best ja loodan et sellest piisab :D

Ma suutsin oma eurooparavikindlustus kaardiga hiljaks jääda -.-

Kaadu, see et ma siin üle südaöö õnne soovin on teiste tekstide süü, ma sain sinu õnnesooviga enne südaööd valmis, nii et see loeb :D

Ma lähen lennukisse kubujussina, loodetavasti tuleb külm ilm :D kuid mina lähen jope ja pusaga olenemata ilmast, sest kumbagi neist ei ole ma nõus maha jätma.

1 comment:

Reti said...

Karlil oli ka määr 23, kodus näitaski nii, aga lennujaamas oli 25,6. sellegipoolest ei juhtunud midagi.
edu seal kaugel :)